עיצוב אריזות - לכל אירוע ולכל מטרה



רוצים להעניק מתנה לאחד החברים לכבוד יום ההולדת? מעוניינים להשקיע במתנה לחג אבל לא יודעים כיצד לשדרג את המתנה שלכם? יום הנישואין מתקרב ואתם רוצים להפציץ במתנה גדולה? עיצוב אריזות בהתאם לסוג האירוע ובהתאם למקבל המתנה זו מומחיות שאין להרבה אנשים ולכן מומלץ לעצב אריזות רק אצל מעצב או מעצבת אריזות שיודעים היטב את העב

האריזות שבתוכן יהיו המתנות שלכם הן למעשה המפגש הראשוני של מקבל המתנה עם החבילה, רבות מדובר על כך שהמראה הראשון הוא החשוב ביותר ולמעשה האריזה שתבחרו ותעצבו יכולה לעשות את ההבדל בין מתנה חביבה ונחמדה לבין מתנה מדהימה וחלומית.

עיצוב אריזות זו משימה לא פשוטה, יש לחשוב היטב על כל המרכיבים החל מהצבעים, הסגנון, הגודל וכמובן לשלב בתוך כל אלו גם את האופי והרצונות המיוחדים של מקבל המתנה ושל נותן המתנה. עיצוב אריזות לכל אירוע ולכל מטרה עושים רק אחרי שתכננתם בקפדנות וביסודיות ומעניקים לחברים או לבני המשפחה מתנה גדולה שתעלה חיוך רחב מאוד על פניהם.

להזמנת אריזות מעוצבות מאתר Talis

מעצבת אריזות - לקלוע בדיוק לטעם שלכם
מעצבת אריזות תדע בדיוק לכוון לטעם שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להסביר לה את הרצונות שלכם והמטרות שלכם והיא כבר תכוון בדיוק למקום הרצוי. הרבה מאוד פעמים אנחנו רוצים להגיע לשלמות בכל הקשור למתנה אבל מה שנראה מצוין בדמיון שלנו יוצא קצת עלוב במציאות. התפקיד העיקרי של מעצבת אריזות הוא להביא את מה שאתם רואים בדמיון לכדי מציאות כדי שהמתנה שרכשתם במיטב כספכם תראה מצוין עוד יותר בעזרת האריזה המעוצבת.
האריזות יכולות להכיל כל דבר החל ממתנות חומריות כמו בגדים או בשמים וכמובן מארזים לחג או מארזים ליום האהבה עם שוקולדים וממתקים. רבים נוטים להקל ראש בכל הקשור לאריזה, מביני עניין יודעים שהנראות והאיכות של האריזה חשובים לא פחות מהמתנה עצמה ורק השקעה מירבית בבחירת האריזה תביא לכם את התוצאות המושלמות.
 
עיצוב אריזות - לצבעים יש השפעה מכרעת
אריזה לחג או אריזה ליום הנישואין תעוצב כמובן באופן שונה אך הצבעים יכולים להיות אותם צבעים בכל האריזות, הכל תלוי בטעם האישי שלכם וכמובן בטעם האישי של מקבל המתנה. בעוד שישנם אנשים שאוהבים צבע אחד במיוחד יש אחרים שדווקא מעדיפים שילובים מגניבים, בעוד שיש אנשים שאוהבים רק צבעים צבעוניים יש אחרים שמעדיפים את הפשוט שכולל שחור או לבן ובעוד יש כאלו שרוצים צבעים מינימליסטיים יש כאלה שרוצים צבעים בוהקים וחזקים שמורגשים היטב.

התפקיד שלכם הוא להסביר למעצבת האריזות מה אתם אוהבים, היא כבר תדע בדיוק איך לצבוע עבורכם את האריזה. לצבעים יש משמעות אדירה בכל הקשור לאריזות, אל תקלו ראש בעניין, חשבו היטב מה אתם רוצים להגיד בהענקת האריזה ובהתאם לכך בחרו את הצבע או הצבעים המתאימים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה