עורך דין גירושין - אל תצאו לבד למאבק המשפטי



זוגות רבים בישראל מתחתנים ומתחילים חיים חדשים ומשותפים אך לפי הסטטיסטיקה הלא מחמיאה שליש מהם גם יגיעו למדרגות הרבנות ויתגרשו כאשר חלקם יעשו זאת אחרי מאבק משפטי ארוך, מייגע וכואב. עורך דין גירושין אמור לא רק להוות סיוע ועזרה במאבק המשפטי אלא גם לשקף עבורכם את התמונה המלאה ולהמליץ לכם על דרך הפעולה הנכונה.

בזמן שישנם מאבקים שדורשים פגיעה בצד השני כדי להשיג את המטרות ישנם מקרים שבהם דווקא הפשרה והפייסנות הם הדרך הנכונה עבור שני הצדדים. עורך דין גירושין יודע ומכיר את כל התקנות והחוקים ועל סמך הניסיון שלו וכמובן הידע המקצועי שלו יעזור לכם לבחור את הדרך הנכונה לצאת איתה למלחמה. מאבקי הגירושין עשויים להיות כואבים ולא נעימים, עצם המחשבה שאותו אדם שרק לפני מספר חודשים, או אפילו ימים חי איתך וישן איתך באותה המיטה פתאום יושב מולך ומנסה לפגוע בך יכולה להוציא מהדעת גם את האנשים השפויים ביותר.

כבר בתחילת ההליך המשפטי חשוב לאזור כוחות ולהבין כי התקופה הקרובה הולכת להיות לא פשוטה ויש להיערך לכך בהתאם. בחירת עורך הדין היא קריטית וחשובה, כמו שלא יוצאים למלחמה ללא נשק או ללא מיגון מתאים כך גם לא יוצאים למאבק בגירושין ללא עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה. בהחלט יכול להיות שבחירת עורך הדין תהיה בסופו של דבר ההבדל הדק שבין ניצחון גדול לבין כישלון צורב.

עו"ד גירושין- להצלחה במאבק המשפטי

עו"ד גירושין לא אמור להיות רק הסיוע המשפטי שלכם אלא גם איש הסוד שלכם. הוא אמור להיות לצידכם בתקופה הקשה, להעניק תמיכה נפשית ותפקידו הוא לעזור לכם לצלוח את התקופה המתישה שאתם נכנסים אליה. בשורה התחתונה, יש מטרות להליך המשפטי ואתם בוחרים מהם האמצעים שיעמדו לרשותכם. יש זוגות שמגיעים למקומות מאוד נמוכים כמו למשל עירוב הילדים במאבק או צווי יציאה מהארץ אבל אם עבור חלק מהזוגות מדובר בקווים אדומים ישנם זוגות שיעידו שבמאבק משפטי כמו גירושין כל האמצעים כשרים.

עו"ד גירושין הוא העזרה המשפטית שלכם אבל חשוב להדגיש שאתם אלו שקובעים ומתווים את הדרך. למעשה, אתם מחליטים כמה רחוק אתם מוכנים ללכת כאשר תפקידו של איש המקצוע הוא לסייע ולעזור לכם בהתאם לרצונות והגבולות שאתם קבעתם. כמובן שעורך דין אשר צבר שנים של ניסיון בתחום יוכל להמליץ לכם על הדרך ולנסות לשכנע אתכם לגבי האופן שבו תנהלו את המאבק המשפט אבל בסופו של דבר זו ההחלטה שלכם. מעבר לסיוע המשפטי תפקידו של עורך הדין שלכם הוא לספק לכם את כל המידע וכל התמיכה לה אתם זקוקים, עורך דין קשוב וסבלני יוסיף לעצמו נקודות רבות בעת המאבק המשפטי אך כמובן שבסופו של דבר הוא חייב להיות מקצועי ויסודי אחרת כל העבודה שלו עלולה לרדת לטמיון.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה