כל הטרנדים החמים בתחום עיצוב הגבות לקיץ 2016!



לגבות יש נוכחות והשפעה על המראה הכללי של הפנים הן משקפות בצורה האימתית ביותר את ההבעות שלנו, גבות משמשות מסגרת לפנים ומקנות להן פרופורציה נכונה, הן זזות ומשתנות מרגע לרגע, מבטאות את תחושותינו ללא מילים ומדגישות את סגנונה האישי של כל אחת ואחת. גבות שאינן מעוצבות נכון ייצרו הבעת פנים משונה וחסרת פרופורציה וישוו לפנים מראה לא טבעי, ואילו גבות המעוצבות נכון יכולות לתקן את מבנה העיניים והפנים, להבליט את האיברים היפים, ומנגד להסתיר ולטשטש פגמים....עם כזו אחריות על מראה הפנים שלנו רק טיפול מקצועי בא בחשבון.

נלי דוידוב דורות של יופי, היא רשת קוסמטיקה עם פריסה ארצית בקניונים שונים, נלידוידוב קוסמטיקאית רפואית מוסמכת אשר במשך 20 השנים האחרונות, מלווה ו"מצילה" אלפי נשים וגברים מכל קצוות הארץ, בנושאים הקשורים לאסתטיקת העור, מורפולוגיה (שינוי פנים), איזון סימטרי, הסתרה וטשטוש של צלקות וכמובן בתחומה העיקרי, עיצוב גבות עם תער, חוט, שעווה, ואיפור פנים קבוע, מדברת על הטרנדים החמים של 2016: 

נלי:"תם עידן הגבות הדקות, היופי בישראל מושפע מדברים שונים כמו אקלים, חגים,ארועים ועוד, אך בעיקר מתעשיית הבידור והאופנה העולמיים. הכוכבות שרואים על השטיח האדום ובתכניות הטלוויזיה, בעבר היו מגיעות עם גבות דקיקות ונקיות, כיום ניתן לראות שהצורה הישרה אשר מעובה מעט במפגש העין עם תחילת האף, היא הצורה הנחשקת והלוהטת ביותר".

ש. בכל שנה משתנים הטרנדים בתחום עיצוב הגבות מה הטרנדים החמים לקיץ הבא עלינו לטובה?

מתחילת השנה נכנסו להם כבר מספר טרנדים יפים ולוהטים חזרה לעולם היופי הישראלי, כיום גם למי שאין גבה יכולה ליצור לעצמה את הגבה עליה היא תמיד חלמה.

טרנד הגבות הראשון הוא המראה המיושר והיורד, הוא אמנם עדיין דק אך עבה יותר מאי פעם, בתחילתו משאירים מספר גבות גזורות באלכסון אך גבוהות ונמוכות משאר הגבות בכדי ליצור צורה ישרה אך עדינה וטבעית, מתאים לנשים בעלות מבנה פנים עגול ורזה ופחות מתאים לבעלות פנים עגולות ומלאות/מרובעות.

טרנד הגבות השני בתור הוא הטרנד הרומנטי, שילוב של צורה דקה והצורה הישרה עם הבלטת פיגמנט גבה טבעי, עם חיזוק צבע והצללה, בעיקר נשות עסקים שלא רוצות להראות "פריפריות" או "עתיקות" מבינות כי הגבות לא תמיד צריכות להראות כאילו אנו מתכוננות ליציאה, אלא לשדר מסר רגוע ולעדן את תווי הפנים, יש כח גדול בלהשארעדינה מבלי להיות שקופה ולהעלם ברקע. לוק המתאים לכמעט כל תווי הפנים.
 
 
הטרנד השלישי הוא המראה הדרמטי שהוא בעצם שדרוג של הלוק הטבעי, הגבה עבה יותר, ארוכה יותר ומודגשת לא רק על השיער אלא גם על משטח העור עצמו עליוהשיער צומח, מבלי להדגיש את תחילת הגבה עצמה בכדי ליצור זרימה והרמוניה עם גוון עור הפנים וצבע העיניים, אישית אני תמיד אומרת "ללא דרמה, מה שווים החיים?"

אם בטרנדים עסקינן, ראינו אצלך בטיפול גם גברים משמגיעים לטיפול ועיצוב גבות, הכצעקתה?

ראית נכון, כיום, גברים רבים מגיעים לבד או עם בני/בנות הזוג שלהם ומבקשים עיצוב טבעי " שלא יראו שעשיתי" אנחנו אלופות בניקוי ובעיצוב עדין, אשר איננו גורם לנראות נשית ועדינה אצל גברים.
 

נלי, מראה הגבות שלי כל כך חשוב, איך אני בטוחה שאני מגיעה למקום הנכון?
אצלי, בבר עיצוב גבות אקספרס עובדות למעלה מ 20 נשים מקצועיות ומוסמכות אשר מעצבות ומנקות גבות בשיטת החוט, השעווה וכמובן הפינצטה. מה שמייחד אותנו, זו היכולת שלנו לתת שירות מקצועי ואדיב בפחות מרבע שעה, הלקוחות שלנו אוהבים להגיע לקניון ועל הדרך לעצור ולשנות לוק, להתרענן ולהתפנק. בכדי להבין כיצד שונה הרשת משאר הרשתות אני מזמינה אתכן/ם להיכנס אל עמוד הפייסבוק שלנו, נלידוידוב דורות של יופי, שם, מעבר לפרסים, תחרויות והטיפים השבועיים תוכלו גם לראות עבודות ושירותים שונים שניתן למצוא אצלנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה