חברי מיז"מ מתכוננים ליום העסקים הקטנים שיתקיים ב- 28-29/1



קבוצת מיז"מ בראשותו של חבר המועצה יצחק אבשלומוב מתכננים תהלוכה ססגונית לאורכו של רחוב רוטשילד, ביקור ועידוד עסקים מקומיים וזאת בליווי נציגי בנק הפועלים התומכים ומלווים את קבוצת מיז"מ והעסקים הקטנים בעיר.

חברי קבוצת מיז"מ (מרכז יזמות משולבת), הבית של העסקים הקטנים בראשון לציון בהובלת חבר המועצה מר יצחק אבשלומוב, נפגשו השבוע בבית המהנדס כהרגלם להרצאה ולמפגש הכנה לקראת הפעילות המצפה להם ביום העסקים הקטנים שיחול השנה בתאריך 28-29/1.

החבורה מתכננת תהלוכה ססגונית לאורכו של רחוב רוטשילד, ביקור ועידוד עסקים מקומיים וזאת בליווי נציגי בנק הפועלים התומכים ומלווים את קבוצת מיז"מ והעסקים הקטנים בעיר.

לבעלי העסקים הקטנים שעדיין לא נחשפו לפרויקט נספר שמטרת המיז"מ לעודד הקמה וניהול של עסקים הקטנים ובינוניים בראשון לציון. מיז"מ מעמיד לרשות ציבור בעלי העסקים והיזמים מפגשי הרצאות והנחייה בכל התחומים המקצועיים שיועברו על ידי טובי המרצים במגזר העסקי בישראל בשלל תחומים: גיוס הון, קרנות ומינוף, משפטנות, חשבונאות, מיסוי, רישוי עסקים, אימון עסקי (קואוצ'ינג). בנוסף יוצע ליווי וסיוע כלכלי מקרנות, בנקים, ייעוץ והכוונה בתחומים רבים בכל תקופת הקמת העסק, מתחילתו ועד היותו עובדה מוצלחת בשטח.

מוביל מיז"מ, חבר המועצה ומחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, יצחק אבשלומוב:" לרגל יום העסקים הקטנים שיחול בין התאריכים 28-29 לינואר, אני קורא לתושבי העיר לחגוג יחד איתנו במיז"מ , ביחד נצא ונשטוף את העיר בקניות ואו בבילוי מקומי. צוות מיז"מ יארגן תהלוכה בין העסקים בעיר וידבר עימם על שלל הנושאים הרלוונטיים לצרכנות ועסקים בעירנו. חשוב להדגיש שלמרות המצב הביטחוני לא נוותר על השגרה ונצא לחגוג את יום חג העסקים, אז חג עסקים שמח לכולם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה