תושב ראשל"צ קיבל דוח תנועה על שם אחיו שנהרג לפני 40 שנה



ישובעם חכמון חיכה למעלה מחצי שנה לתעודת תושב מהעירייה וכשהגיע סוף סוף לדואר לקבלה נדהם לגלות כי אחיו ציון, שנהרג במלחמת יום כיפור ב-73', חנה לפי רישומי העירייה שלא כחוק ברחוב הים בעיר

טעויות בירוקרטיות מצערות קורות לא מעט בישראל, אך אין ספק שהסיפור הזה בהחלט עולה על כל דימיון.

ישובעם חכמון, תושב ראשון לציון, חיכה למעלה מחצי שנה לתעודת תושב מהעירייה, אך שניגש סוף סוף לסניף הדואר וחשב שיקבל אותה - נדהם לגלות כי במקום זה שלחה לו העירייה דוח תנועה על שם אחיו המנוח ציון, שנהרג לפני יותר מ-40 שנה במלחמת יום כיפור ב-73'.

אפילו סוג המכונית שהייתה רשומה בדוח היא אותה מכונית מסוג "ווקסהול" ישנה וחבוטה של אחיו המנוח, כפי שרשום במחשבי העירייה. בדוח נטען כי רכבו של ציון המנוח חנתה שלא כחוק ברחוב "הים" בעיר - השבוע.

"הבנתי שיש פה איזה טעות והדברים האלה תמיד קורים אבל לאחרים. הייתי המום. זה אפילו מחזיר אותי אחורה ועושה לי צמרמורת. זו מכונית שכבר איננה על הכביש. לא הבנתי איך מגיעים לשם הזה בכלל, איך זה יכול להיות", סיפר חכמון ל"הצינור". 

תגובת עיריית ראשון לציון: "מדובר בטעות אנוש מצערת ואנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה. בעת רישום הדוח נשמטה ספרה ממספר הרכב וכך הגיע הדוח לכתובת שגויה. מיד עם היוודע הדבר בוטל הדוח ומכתב התנצלות כבר נמצא בדרכו לאזרח".

לתעודת התושב, אם תהיתם, חכמון עדיין מחכה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה