להתפנק ליד הבית – vim



את האושר לא צריך לחפש רחוק. לא בתאילנד ואפילו לא בתל אביב. ממש כאן ליד הבית, בראשל"צ, אפשר להרגיש חו"ל.

במתחם G2 בקומה העליונה, מועדון VIM. זהו מועדון ספורט ובריאות הגדול בישראל. אין ספק שראשון לציון מזמן על המפה ואין מה לחפש במקום אחר.

 בתוך מתחם הספורט הוקם הספא: . VIM SPA והוא מציע חוויית פינוק מושלמת. עשרות סוגי טיפולים מענגים בסטנדרטים גבוהים טיפולי גוף, טיפולי פנים, טיפולים אנרגטיים, טיפולים מהמזרח הרחוק, טיפולים חדשניים וחבילות פינוק מפנקות.

הוזמנתי להתנסות בעיסוי מיוחד במינו שכולל פילינג לכל הגוף. זאת הפעם הראשונה שאני חווה עיסוי מסוג זה. גם ברגע זה, יום אחרי הטיפול, יש תחושה של ריחוף וגם הרגשת ניקיון בכל הגוף.

אלה היו 75 דקות של עבודה אינטנסיבית על הגוף. קטיה, בעלת ניסיון בעיסוי, עובדת שנתיים ב-VIM, הגיעה עם מרץ ולפני שהתחילה בררה איתי אם יש בעיות כלשהם. אחר כך העבירה לי מסר שעלי להרפות ולא להיות בקונטרול כל הזמן. ידעתי שאני בידיים טובות כך שלא חשתי כל דאגה. פשוט התמסרתי לטיפול. העיסוי הגיע לכל מקום בגוף. ואחרי שלשה היטב עם שמן חשתי גרגרים. זה היה הפילינג. לאחר שפשוף בגרגרים, מגבת חמה ניקתה את השאריות שהפילינג הוריד ושוב מריחה ועיסוי עדין בשמן. כך כל חלקי הגוף. שמו של הטיפול הזה הוא:

שביל קליפת התפוזים –עיסוי מפנק בניחוח תפוזים. עיסוי קלאסי המותאם אישית בשמן חם, מריחת פילינג פומלה אורגני, הסרתו באמצעות מגבות חמות ומריחת חמאת שיאה בניחוח תפוזים. כולל עיסוי קרקפת ופנים עדין להשלמת הפינוק.


מחיר העיסוי -320 ₪ אבל יש אפשרות לכרטיסיה שמקטינה את המחיר לטיפול.

טיפול זוגי – 590 ₪.

בנוסף לטיפולים הקלאסיים, ניתן ליהנות גם מטיפולי הבית המיוחדים של VIM SPA  ביניהם טיפוליים ייעודיים: טיפול ספורטאים, טיפול לנשים בהיריון, טיפול מיוחד להקלה בתופעות המחזור ועוד או הטיפולים המתחלפים בכל חודש המשלבים אלמנט דומיננטי בהתאם לעונה כגון: שביל קליפת התפוזים (טיפול חמים העושה שימוש בויטמין C), חבילת שוקולה, חבילת קינמון ועוד.

כמו כן, מציע הספא טיפולי מים בבריכה טיפולית הידרותרפית חמימה ואינטימית כגון: וואטסו (טיפול מעולם השיאצו), ג'הארה (טיפול המאפשר חוויית הרפיה עמוקה להפגת כאבים ושחרור ממתחים) וטיפולי מים זוגיים.

לאחרונה נפתחה מחלקה חדשה, מחלקת רפואה סינית – בהנהלת רפאל שדה, מטפל מוסמך ומומחה לבעיות סוכרת ובעיות פנימיות. בנוסף, מחלקת הקוסמטיקה התרחבה וכעת ניתן ליהנות מטיפולי לייזר להסרת שיער לצמיתות עם מכשור מתקדם וחדשני על ידי מטפלים מוסמכים בלבד.

הספא תוכנן ועוצב בהשראת גישת ה- well-being המעניקה ללקוח תחושת חיוניות והתעוררות. הספא עוצב בקפידה וניתנה בו תשומת לב לפרטים הקטנים. החל מחוויית הלקוח בקבלת הפנים וחדרי הטיפולים דרך מבואת האירוח ועד לחדר השקט המבודד המאפשר ליהנות מרגעי השלווה שאחרי הטיפול.

את חווית הפינוק משלימים מתקני הספא ביניהם הג'קוזי, הסאונה היבשה והרטובה, מלתחות וחדר מנוחה.

שעות פעילות: ימים ראשון- חמישי 8:30-22:00. שישי- 8:00-16:00. שבת 10:00-16:00

ילדי טהרן 5 ראשון לציון מערב מתחם G2 (מתחם סינמה סיטי)

8118*

http://www.vim.co.il/ או בפייסבוק

חנה דרורי קשי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה