התעניינות אנשי נדל"ן סביב תכניות הפיתוח של ראשון לציון



על רקע תוכנית המתאר החדשה של ראשון לציון שצפויה להפוך אותה לעיר השלישית בגודלה בישראל בתוך עשור וחצי * סיירו עשרות קבלנים, יזמים ואנשי נדל"ן באתרים נבחרים והמתחמים המיועדים לפיתוח *
"כל הנתונים מצביעים על כך שראשון לציון בדרך הנכונה להיות מתחם העסקים הבא של ישראל" אמר ראש העירייה, דב צור

בשבוע שעבר אירחה עיריית ראשון לציון כ-40 קבלנים, יזמים ואנשי נדל"ן, ששמעו מראש העירייה, דב צור, על תכניות הפיתוח של העיר. אנשי הנדל"ן סיירו באתרים נבחרים והמתחמים המיועדים לפיתוח. נזכיר כי העיר ראשון לציון נמצאת בתנופת פיתוח אדירה. במסגרת תכנית המתאר החדשה רץ 20/30 שאושרה לאחרונה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ועיקרה הפיכת ראשון לציון למתחם המטרופוליני השני בגודלו בישראל עם ארבעת מתחמי התעסוקה והעסקים בשטח כולל של 8.5 מיליון מ"ר וכן הפיכתה לעיר השלישית בגודלה בישראל בשנת 2030.

על פי התכנון, בעשור וחצי הקרובים יוקמו בעיר כ-40 אלף יחידות דיור וזאת בשילוב עם פיתוח של מתחמי עסקים, המיועדים לענפי התעשייה המתקדמת, הפיננסים וההייטק.

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? אז תנו לנו לייק בדף הפייסבוק של ראשונטלחצו כאן

ביום שלישי האחרון אירח המשרד לפיתוח עסקי בעירייה, בראשות מרינה רדלינגר, יחד עם איגוד הבנייה הישראלי, שורה של אנשי נדל"ן, קבלנים, יזמים ואדריכלים. תנופת פיתוח בהיקפים כאלה הינה חריגה בנוף עולם הנדל"ן הישראלי, בוודאי במרכז הארץ, ורבים מאנשי הנדל"ן בישראל ביקשו להתרשם מקרוב מתכניות הפיתוח של העיר.

את הסיור פתח ראש העירייה, דב צור, שהציג את העיר ואת תכניות הפיתוח למגורים ועסקים. לאחר מכן יצאה המשלחת לסיור במתחם צריפין, אזור התעשייה המזרחי ומתחם "הרובע", נחלת יהודה, פארק עסקים "ראשון איילון", פארק עסקים  "ה-1000" ופארק עסקים "אגמים".

את הסיור בעיר סיימו אנשי הנדל"ן בתצפית ממתחם היס פלאנט לעבר האגם במערב העיר ושמעו מראש העירייה ומחברת המועצה, מחזיקת תיק עסקים, ליאל אבן זהר, על תכניות הפיתוח של העירייה ומשרד התיירות להפוך את האזור למתחם הבילוי והנופש של מרכז הארץ.

ראש העירייה, דב צור, הבהיר כי העיר נרתמה למשימה הלאומית של הוספת יחידות דיור באזור המרכז, אך במקביל, פועלת במרץ לקדם את מתחמי העסקים העתידיים של העיר, אשר מיועדים להפוך את ראשון לציון למרכז העסקים הבא של ישראל. צור הוסיף, כי העירייה מקפידה לחדש אזורים ותיקים, לצד פיתוח של אזורים חדשים בעיר. "כל הנתונים והפרסומים האחרונים מצביעים על כך שראשון לציון נמצאת בדרך הנכונה להיות מתחם העסקים הבא של ישראל". אמר ראש העירייה. חברת המועצה אבן זהר הוסיפה: ״המפגשים עם יזמים נועדו להציג להם את הפוטנציאל הרב הגלום בראשון לציון, את תכנון אזורי התעסוקה הקיימים והעתידיים, ואת תוכניות הפיתוח הכלכלי של העיר. ראש העירייה ואנוכי רואים חשיבות גדולה בהפיכתה של ראשון לציון למוקד משיכה לחברות יזמיות, מרכזי מחקר ופיתוח, חברות פיננסיות ומדיה, ובבניית מגדלי משרדים ותעסוקה, על מנת לאפשר לתושבי עירנו וצעיריה, למצוא פרנסתם בראשון לציון. אני מאמינה שהמאמץ העירוני המושקע בכך יישא פרי ונראה שינוי כבר בשנים הקרובות."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה