פעוט משוטט לבד ברוטשילד



דיווח במוקד העירוני על פעוט בן שנתיים שנמצא משוטט לבדו במדרחוב רוטשילד, הקפיץ למקום את פקחית החברה לביטחון, שירן ברוך, שאספה אליה את הפעוט, הרגיעה אותו ואף חיפשה את הוריו ברחובות הסמוכים. רק לאחר שעתיים הגיעו הוריו לתחנת המשטרה * וגם- מרדף מהסרטים ברחובות שיכון המזרח

ביום רביעי השבוע (21.5.14) בצהרי היום התקבלה פנייה במוקד העירוני מבעלת חנות ברחוב רוטשילד על פעוט כבן שנתיים שמשוטט לבדו במדרחוב רוטשילד. המוקד הקפיץ מייד את פקחית החברה לביטחון, שירן ברוך, הרכובה על קטנוע וכן ניידת משטרה. שירן הגיעה בתוך דקות לחנות שם היה הפעוט עם בעלת החנות שסיפרה כי יצאה החוצה לקול בכי. שירן דאגה לאוכל ושתייה לפעוט, שיחקה איתו והרגיעה אותו. שירן ניסתה לדובב את הפעוט בניסיון לגלות את שמו ואת שם הוריו, אולם ללא הצלחה. כמו כן, היא יצאה עם הפעוט לרחובות הסמוכים למדרחוב בתקווה לאתר את הוריו, אבל גם ניסיון זה לא צלח. ניידת משטרה אספה את שירן והפעוט לתחנה, שם ניסו לברר את זהות הילד. רק לאחר כשעתיים הגיעו הוריו. הנושא הועבר לטיפול הרווחה.

"אני מניחה שהייתי במקום הנכון ובזמן הנכון" מצטנעת שירן "הוא היה מקסים, ממש נסיך. שיחקתי איתו והרגעתי אותו עד שנסענו לתחנת המשטרה". בחברה לביטחון שיבחו את הגדלת הראש של שירן "הפקחית גילתה רגישות,  אחריות ושיקול דעת נכון" אמר מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה