תמ"א 38 בראשל"צ-שיפוץ 120 דירות ובנייה של 160 מעל



היזם ניסים אסייג ישפץ 120 דירות ישנות ויבנה מעליהן 160 דירות חדשות, בפרויקט תמ"א 38 שהוא אחד הגדולים, ואולי הגדול ביותר, עד היום. במסגרת התוכנית יחוזקו ויוגדלו דירות בבניינים בני שלוש קומות, בשדרות יעקב, בראשון לציון. מעל לבניין הקיים יבנה אסייג 160 דירות חדשות, בשלוש קומות נוספות, ועוד חניה.

פרויקט זה של תמ"א 38 הוא תחליף לפרויקט מתוכנן של פינוי-בינוי, שהיה אמור להבנות בבניינים אלו. התוכנית הקודמת לא יצאה לפועל, ככל הנראה משום שלא אושרה על-ידי העירייה.

זהו, ככל הידוע, הפרויקט הראשון של תמ"א 28, שבו מספר הדירות החדשות גדול ב-33% ממספר הדירות הקיימות. זהו גם אחד הפרויקטים הראשונים, שבהם אושרה בניית שלוש קומות חדשות מעל לבניין הקיים, בעוד שבדרך כלל מאשרות העיריות בניית 2 עד 2.5 קומות חדשות. חידושים אלו התאפשרו בזכות תמיכתה של עיריית ראשון לציון, שקידמה את אישורי הבנייה.

הפרויקט מורכב משישה בניינים, שיחוזקו וייבנו בזה אחר זה. בניית הבניין הראשון תתחיל בעוד כחודש, לאחר שנחתם הסכם עם כל הדיירים. לא נמסר האם נחתמו הסכמים עם כל הדיירים האחרים בחמשת הבניינים האחרים.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? תנו לייק לדף הפייסבוק של
Rishonet.com


ניסים אסייג הוא אחד היזמים המובילים בפינוי-בינוי ובתמ"א 38. בין היתר, הוא מקדם עתה פרויקט גדול בן 1,750 דירות של פינוי בינוי באור עקיבא. כן הוא מקדם פרויקטים בתל אביב, חולון ובערים אחריות במרכז הארץ.
 
קרדיט: אלעזר לוין News1.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה