מעל 2000 מנויים נרשמו למרכז הספורט והפנאי בראשון לציון



בשבוע הבא צפוי להיפתח מרכז הספורט והפנאי החדש במערב והגדול באזור * עיריית ראשון לציון השקיעה כ-50 מיליון שקלים בהקמת המתחם המשתרע על שטח ענק של 20 דונם ובו חדר הכושר הגדול ביותר באזור, בריכות שחייה, חדרי ספא, חדרי ספינינג ועוד....

נשלמות ההכנות האחרונות לפתיחת מרכז הספורט והפנאי החדש של ראשון לציון במערב העיר. בעוד כשבוע יפתח המרכז לציבור הרחב וכבר עתה נרשמו למעלה מאלפיים מנויים ל-"360"- מרכז הספורט והפנאי הממוקם ברחוב האוניברסיטה, סמוך למכללה למינהל. המתחם משתרע על שטח ענק של 20 דונם מתוכם 5,370 מ"ר שטח בנוי ובו 1000 מ"ר המיועדים לבדם רק לחדר הכושר, במה שאמור להפוך אותו לגדול ביותר באזור כולו. כמו כן יכלול המרכז שתי בריכות שחייה מודרניות, האחת מקורה והשנייה חיצונית חצי אולימפית. כמו כן יהיו קפיטריה, בריכות ילדים, חדרי ספא וספינינג, חדרי חוגים לילדים ולמבוגרים, ג'ימבורי גדול, משחקייה וכן ג'קוזי מרווח. עיריית ראשון לציון השקיעה כ-50 מיליון שקלים בהקמת המתחם.
 

החברה העירונית המפעילה את המקום מציעה לתושבי העיר עד למועד הפתיחה מנוי עם חבילת הטבות הכולל חודש חינם, תיק מתנה וכרטיסיית אורח ובה עשר כניסות למקום. רוכשי מנוי משפחתי יוכלו לבחור הטבה כמו קורס שחייה בחינם, קייטנה גנית חינם, הנחה לרשת מעונות יום,  מנוי זוגי ל"סדרת ילדים" בהיכל התרבות או הנחה לרשת צהרונים.

יש לציין כי המרכז מאובזר במתקנים המתקדמים ביותר וחדרי מכונות המפוקחים על ידי מחשבים שמעבירים את המידע באופן שוטף למנהלי המתקן. כמו כן הותקנו מערכות חימום החוסכות אנרגיה. ראש העירייה, דב צור, אף ביקש לבחון התקנת מערכת סולארית על גג המבנה וכן הכנסת אלמנטים נוספים שיצמצמו את צריכת האנרגיה במקום ויהפכו אותו למבנה ספורט ירוק. "עיריית ראשן לציון תמשיך להשקיע בפרויקטים בתחום הספורט והפנאי המאפשרים לתושבי העיר לקיים אורח חיים בריא ופעיל בסביבה ספורטיבית ותומכת לחובבי הספורט בראשון לציון".

התמונות באדיבות עיריית ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה