רשת אנטר מציגים פתרונות יצירתיים במיוחד למתנות



רשת ENTER מציגה פתרונות יצירתיים במיוחד למתנות חג.רשת ENTER המובילה את תרבות העיצוב ומהווה במה למעצבים מהארץ והעולם עם למעלה מ-2,500 מוצרים . ועכשיו לקראת החג פתרונות יצירתיים למתנות עבור החותנת, מארחת, לאמא ואבא, לחבר, חברה וכן גם פינוק מעוצב לבית.

לחמה/ חותנת /סבתא– טוסטר להכנת מיני קאייפקסים תוך 7 דקות

יש אנשים בתוך המשפחה שחשוב לשמור איתם על קשר , אם לא קשר חם אז לפחות קשר טוב.

אם את כלה משקיענית הרי שהטוסטר החדש של  Lovely Bake , בהחלט ישמש את חמותך  לאפיית 7 מיני קאפייקסים מלוחים או מתוקים תוך 7 דקות. היא לבטח לא תשכח אותך בשנה הקרובה וכל פעם שתרצי לשפר את היחסים תציעי לה שתשבו לדבר על קפה ומיני קאייפקס  . ה- Lovely Bake מעוצב בסגנון רטרו כך שיכול להוות גם  כאקססוריז למטבח.

מחיר : 229 ש"ח

 

מארחת/ חמה –שישית כוסות מיני לקינוחים של מיקי שמו

מיקי שמו כבר ממזמן הפך למותג במטבח ובכל הקשור למאפים ומתוקים ועכשיו לפני החג שמו משיק

סט כוסות מיני לקינוחים בצירוף מתכון פשוט למוס גבינה מתנה מושלמת לבית ומושלמת לאירוח

מחיר: רק 39 ש"ח (נראה כמו מתנה בשווי 139 ש"ח )

 

מתנה לאמא – פורס עוגה

עוצב ע"י סטודיוklipy – גיא קליפשטיין

כדי שלא יתווכחו בבית מי קיבל פרוסת עוגה גדולה יותר, קבלו את המוצר הגאוני שפורס עוגה עגולה בצורה שווה. המוצר עשוי מפלסטיק, קל ניקוי ובטוח להדחה במדיח הכלים. בקליק אחד פשוט אפשר לחלק את העוגה שלכם ל- 6, 8, 10 או 12 פרוסות שוות. אופן השימוש: מניחים את "קליפי" במרכז העוגה ומסמנים עם 2 המחוגים את גודל פרוסת העוגה ולפיה חותכים את העוגה באופן שווה. מתנה מקורית ומקסימה. ניתן להשיג בצבע ירוק או ורוד . מחיר:39.9

 

מתנה לבית – שטיח מעוצב PVC

רוצים לרענן את עיצוב המטבח, מסדרון הבית או

אפילו האמבט?! שטיחי ה-PVC עשו עלייה, או יותר נכון , מעצבים ישראלים (ניתן למצוא את כולם בENTER) הרימו את הכפפה ומציעים לשדרג חללים עם שטיחי PVC במגוון רחב של עיצובים . בין המעצבים הבולטים ניתן למצוא את  TIVA  . שטיחי PVC העשויים מויניל מקורי ומגוון סגנונות: מעיצוב אוריינטלי עם קשת של צבעים , ועד לדוגמאות הדפס של אריחים.  ניתן לשלב את השטיחונים במגוון חללים אם בחדר שינה, סלון, מטבח או כמובן בחדר אמבט. הזדמנות להעניק אמירה עיצובי וטאצ' בחלל החדר. השטיחים מיוצרים בארץ ועמידים בפני חומרים ניקוי ומים. מתאים גם לשימוש מחוץ לבית.

גודל: 80*60עובי: 1.5 מ"מ מחיר: 219 ש"ח.

 

מתנה לחבר/ה

הנה מתנה מרעננת שמביאה עימה ניחוח של אביב ופריחה, מעמד קומפקטי בצורת עץ שאינו תופס מקום. מושלם להניח על שולחן עבודה ולהצמיד פתקיות תזכורת באמצעות ציפורים נצמדות עם מגנט. מעמד המתכת צבוע וניתן להשיג במגוון צבעים. המלצה: הצמידו פתקיות עם ברכות, תזכורת ליום נישואין, יום האישה ויום הולדת כמובן. כך שמעכשיו אין תירוצים לשכוח אירועים חשובים.

מחיר: 49 ₪ בלבד.

 

להשיג ברשת ENTER שירות לקוחות: 03-5095316

ניתן לבצע הזמנה גם דרך אתר האינטרנט:  www.enter-shop.co.il/

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה