אירופלקס – אירוח לילה מושלם



אירופלקס נערכת לקראת חג הפסח, ומשיקה קולקציית ספות נפתחות , הפתרון האולטימטיבי לאירוח מושלם. מיטת החמות מעולם לא הייתה כל כך נוחה.

אירופלקס מרחיבה את הקולקציה ומביאה את התמחותה בפרונות שינה איכותיים גם לאורחים. היום, (6.4), הושקה במסיבת עיתונאים, בסניף הדגל בראשון לציון, במתחם ONE-G, סדרה חדשה של ספות נפתחות למיטות שמפתיעה בנוחות השינה ובמחירים הנגישים.

רב הדירות כיום קטנות למדי ולכן חייב הצרכן לחפש "ריהוט המבוסס על פטנטים", כזה המבוסס על ריהוט מודולארי חכם המאפשר לעצב דירות קטנות בפונקציונאליות מקסימאלית.



תומר בן, מנכ"ל אירופלקס, סיפר על חמותו שבאה לעזור בלידת התינוקת וראה על פניה שהשינה שלה לא הייתה טובה. רצוי היה שתהיה במלוא כוחותיה כדי לעזור בטיפול בתינוקת...כך התפתחה אצלו המודעות לנוחות של מיטת אורחים, שכמעט לא הייתה קיימת עד אז. הצורך הזה, להפוך את שנת האורח לשינה טובה, הביאה את החברה לפתח ספה יפה ונוחה שתשמש גם למיטה נוחה. והמפתיע ביותר הוא המחיר. החל מ-1500 ₪ ניתן למצוא ספה נפתחת יפה ונוחה. ואפילו ספת עור מרהיבה במחיר של פחות מ-6000 ₪. יש ספות שמתכווננות לישיבה או שכיבה נוחה מול הטלוויזיה כאשר משני הצדדים יש חלק שמתרומם לכרית וכשיש צורך, ניתנות לפתיחה למיטה לשנת לילה. "מיטת החמות, מעולם לא הייתה כל כך נוחה" – אומר תומר בחיוך. ואכן, ניסינו וראינו שאכן כך הדבר. "לקראת פסח" – מוסיף תומר - "יש שני דגמים שכבר חסרים במלאי."

קולקציית הספות הנפתחות של אירופלקס מכילה דגמים שיוצרו באופן ייחודי עבור אירופלקס. אם בעבר ההתייחסות לספות נפתחות הייתה ידועה כמיטת החותנת, דהיינו מיטה שלא יהיה בה נוח, אירופלקס איתרה הזדמנות לתת מענה לדרישה מהשטח ופיתחה קונספט נוח יותר בדמות ספות שנפתחות לאורך ולרוחב בגדלים שונים. לא מדובר במוצר לשינה יומיומית, אלא במוצר המיועד לאירוח נוח וטוב של לילה.

הספות הנפתחות מתאימות את עצמן לטרנד הדירות שהולכות וקטנות ונשללת מהן האופציה לקיומם של חדרי אירוח מיותרים- הספות ממוקמות בחדרים קטנים, בסלונים והם אף יכולים להתאים לחדרי ישיבות במשרדים, או לחלופין לחדרי עבודה.

הספות מוצעות במחירים נגישים ביותר ובטווח של בין 1500-4500 ₪.

רשת אירופלקס מונה  17 חנויות הפזורות ברחבי הארץ. החברה מתמחה במתן פתרונות שינה מתקדמים ומציעה מגוון פריטים לחדר השינה:

מיטות מתכווננות, מיטות עגולות, מזרונים הבנויים בטכנולוגיה חדישה המותאמת למיטות ילדים, מיטות זוגיות ואף מיטות מתכווננות, מיטות נוער, ועוד.

עוד מספקת החברה מוצרים נלווים לחדר השינה, ביניהם כריות אורטופדיות המעניקות תמיכה מלאה לצוואר, מגני מזרונים המותאמים לכל עונות השנה, סדינים ומצעים בשלל צבעים ומרקמים, מגוון רחב של שמיכות במרקמים ובצורות שונות ועוד

מגוון פתרונות אירוח: ספות מולטי-פונקציונאליות בבדים יוקרתיים ובעיצובים ייחודיים הנפתחות למיטות, וכורסאות טלוויזיה .

מגוון המוצרים אותן מציעה חברת Aeroflex מכילים אלמנטים חדשניים שמטרתם להעניק לפריטים בחדר השינה מראה אלגנטי ונקי לצד נוחות מרבית.

מרכז מידע והזמנות ארצי: 1-800-39-80-80

עוד פרטים באתר: http://www.aeroflex.co.il/

חנה דרורי קשי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה