גינדי החזקות במו"מ לרכישת קרקע בשכונת צוריאל ב-77 מיליון ש'



החברה מבקשת לשדר עסקים כרגיל: יום לאחר נפילת אריח הזכוכית ממגדל G השופטים בתל אביב, גינדי החזקות מנהלת מו"מ עם בעלי קרקע פרטיים, לרכישת קרקע המיועדת להקמת 110 יחידות דיור בשכונת צוריאל

חברת גינדי החזקות מבקשת לשדר עסקים כרגיל: יום לאחר נפילת אריח הזכוכית ממגדל G השופטים שהקימה חברת גינדי החזקות בתל אביב, ל"גלובס" נודע כי החברה מנהלת מו"מ עם בעלי קרקע פרטיים, לרכישת קרקע המיועדת להקמת 110 יחידות דיור בשכונת צוריאל בראשון לציון.

על פי המו"מ המתנהל בין הצדדים, גינדי צפויה לרכוש את הקרקע תמורת סך של 450 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת, ובסך הכול 49.5 מיליון שקל עבור הקרקע, ועוד סך של 250 אלף שקל ליחידת דיור בגין עלויות פיתוח והיטל השבחה, שהם 27.5 מיליון שקל נוספים בגין העלויות הנוספות. הסך הכולל בגין הקרקע והעלויות הנוספות מסתכם ב-77 מיליון שקל, ומשקף 700 אלף שקל עבור קרקע ליחידת דיור מפותחת.

גינדי הקימה בעבר בשכונה פרויקט של 114 דירות בארבעה בניינים בני 7-9 קומות, ששווק ואוכלס. בשכונה פעילות חברות נדל"ן נוספות שהקימו בניינים דומים כגון אלמוג כ.ד.א.י ומנרב. המתחם המדובר, הנמצא במזרח השכונה, כולל זכויות בנייה לשלושה מגדלים בני 14 קומות שיהיו הגבוהים בשכונה, וגינדי מנהלת מגעים לרכישת קרקע להקמת שניים מהמגדלים.

את המגעים מנהלת החברה עם עו"ד צוריאל, נציגה של משפחת צוריאל המחזיקה בעתודת קרקע למאות יחידות דיור נוספות בשכונה. מחיר דירת 4 חדרים יד שנייה בשכונה, נע כיום סביב 1.5-1.55 מיליון שקל. היצע הדירות החדשות בשכונה הולך ואוזל. להערכת גורמים בשוק הנדל"ן מחיר הקרקע שצפויה לשלם גינדי החזקות הוא גבוה, וזאת מאחר שעלות הקמת מגדלים גבוהה יותר מהקמת בניינים נמוכים שאפיינו עד כה את השכונה. עם זאת, גם מחיר הדירות בקומות הגבוהות צפוי להיות גבוה יותר מהמחירים הנהוגים בשכונה, ולאזן את התמורה בגין הקרקע.

בנובמבר האחרון, זכתה גינדי החזקות במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת מגרש המיועד להקמת 116 דירות בבנייה רוויה בשכונת מצליח ברמלה, תמורת 43.7 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. מחיר המשקף 377 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור מפותחת.

בגינדי החזקות מסרו כי "החברה מאשרת כי אכן מתקיים מו"מ, כפי שנעשה באשר לקרקעות נוספות ברחבי הארץ, אך לא תוכל להתייחס בשלב זה לפרטי המו"מ ולתנאי העסקה הנדונים".

קרדיט: שלומית צור "גלובס"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה