שכונת קריית הלאום בראשון לציון יוצאת לדרך



בטקס רב משתתפים נחנכה השכונה שתאכלס למעלה מ-700 יחידות דיור * הדיירים הראשונים צפויים להיכנס לבתיהם בחודשים הקרובים * החברה הכלכלית מקדמת את פיתוח התשתיות בהתאם לבנייה במקום * לדברי יו"ר ועד הפעולה של הדיירים, רובם משפרי דיור "לא היה שיקול לעזוב את ראשון לציון בשום שלב"

הוסר הלוט על שלט הכניסה לקרית הלאום. בטקס שבו השתתפו מאות תושבים, נקבעה מזוזה לבניינים הראשונים שדיירים צפויים להיכנס אליהם בשבועות הקרובים. בשלב הראשוני יאוכלסו שלושה בניינים.העבודות להקמת השכונה, המשתרעת על שטח של 140 דונם, נמשכות מזה שלוש שנים ובסיומן היא צפויה להכיל כ-730 יחידות דיור. עיריית ראשון לציון באמצעות החברה הכלכלית, משקיעה עשרות מיליוני שקלים לפיתוח התשתיות המתקדמות בהתאם לקצב הבנייה בשכונה.
 

קובי אלמושנינו, כלכלן ומנהל רכש בחברת הייטק הוא יו"ר ועד הפעולה של הדיירים שמרשימים בהתארגנותם. כמעט 300 תושבים חברים בועד ויש להם כבר פורום באינטרנט, נציגות ועדים בכל בניין והם מקיימים מפגשים קבועים מזה שנתיים. אלמושנינו מספר שוועד הפעולה נפגש מספר פעמים עם נציגי העירייה, החברה הכלכלית ומינהל ההנדסה והיו מעורבים בתהליכים."לדעתי זו השכונה הכי טובה בעיר, יש לנו גנים בשכונה ויבנו בית הכנסת לקהילה, גם מוזיאון אגם קרוב לאלינו. אני מתגורר כבר 22 שנים בעיר, אני עובר עכשיו מרחוב רמז ובשום שלב לא היה לי שיקול לעזוב, גם לא לתל אביב משם באתי, העיר מתפתחת בקצב נכון".
 
לקבלת עדכונים על כל מה שקורה בעיר תנו לייק בדף הפייסבוק שלנו...
 
לדברי אלמושנינו, רוב הדיירים הם משפרי דיור מהמקצועות החופשיים "יש כאן עורכי דין, רואי חשבון, מנהלי ביטוח, מגוון של דיירים". במסגרת חנוכת השכונה, התקיים טקס חנוכת רחוב על שם האלוף דוד מימון ז"ל.
 
נציין כי שכונת הלאום איננה השכונה הגדולה ביותר שבה נעשות עבודות פיתוח על ידי החברה הכלכלית, בשכונת נחלת יהודה כ-2500 יחידות דיור ובשכונת צוריאל נבנות 1200 יחידות דיור. כמו כן עבודות פיתוח צפויות להתחיל השנה גם בשכונת ניצני ראשון שתכלול כ-1200 יחידות דיור ונחלת מערב ובה כ-750 יחידות דיור.
 
צילום: אריק מור

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה