דירות חלומות בפרויקט "כלניות" במזרח ראשל"צ



אדריכל של קניון הזהב יתכנן דירות חלומות בפרויקט בוטיק של חברת נדל"ן נדל"ן "כלניות" במזרח ראשון לציון. חברת נדל"ן נדל"ן המובילה בתחום ההשקעות בנדל"ן משיקה בימים אלו פרויקט בוטיק ייחודי במינו בשכונת כלניות במזרח ראשל"צ. עלות הדירות בפרויקט החל מ-1,450,000 ₪.

פרויקט כלניות – פרוייקט מדהים ביופיו מתחיל להישווק החודש ע"י חברת נדל"ן נדל"ן.

מדובר בפרויקט יוקרתי אשר יוקם במתחם סגור המחולק ל-4 רובעים נפרדים מוקפים בגינות ציבוריות עצמאיות. בכל רובע יקומו 4 בניינים היוצרים בזכות תכנונו המוקפד של האדריכל גידי גולומב האדריכל הדגול של קניון הזהב, מתחם חלומי ופרטי עם אופי הנותן השראה של מרחב.

הפרויקט של נדל"ן נדל"ן בשכונת כלניות יוקם על מגרש פינתי, הוא מציע דירות 5 חדרים מרווחות עם מרפסות מיני פנטהאוזים (כ-25 מ"ר מרפסת), דירות גן 5 חדרים מיוחדות ודירות פנטהאוז חדשות ומרהיבות.

הפרויקט ייבנה בסטנדרט בנייה גבוה ויכלול בין היתר – לובי כניסה מפואר, מעלית גדולה, חניון ומחסנים תת קרקעיים.

המפרט הטכני בדירות גם הוא יהיה משודרג ויכלול בין היתר תקרות גבוהות, ריצוף גרניט פורצלן 80*80 בסלון, מטבח ופינת אוכל. במרפסת ריצוף אנטיסליפ דמוי דק, בחדרי שירותים - אסלות תלויות כולל מיכל הדחה סמוי, ועוד מפרטים ייחודיים המאפיינים את סגנון "הבוטיק" של חברת נדל"ן נדל"ן.

שכונת כלניות ממוקמת בדרום מזרח ראשון לציון ונושקת לפרדסיה של נס ציונה ובאר יעקוב. השכונה מוקפת ירק והיא בנויה כמתחם סגור. כל מתחם מתפאר בגינות ציבוריות פרטיות. מיקומה של כלניות קרובה לצירי תחבורה ראשיים ביציאה מהעיר והכניסה אליה. לאן שלא תסתכלו, כלניות – המקום בו כדאי להיות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה