החברות הכי טובות // אייל סברו



רווית הייתה בשנות ה- 30 המוקדמות לחייה, צעירה, נאה וחטובה, אם לילד בן 4, אשתו של רוני, עובד סלקום בכיר. השניים חיו חיים רגילים ומאושרים, משכנתא, ילדים, חו"ל 3 פעמים בשנה והכל כרגיל, גם הזוגיות ידעה עליות ומורדות, בשורה התחתונה, הכל היה בסדר.

כשישבה למולי, הייתה מבולבלת משהו, למזלה באה עם חברתה הטובה סימה, אשר הסבירה לי את השתלשלות העניינים של החודש האחרון. טלפון אנונימי שהגיע לפני חודש סיפר לרווית כי בעלה בוגד בה עם מישהי, שהוא נבלה ועוד כמה מילים דומות. רווית הייתה בהלם, הייתה שעת צהריים, בדיוק עמדה ללכת לנוח כהרגלה, שעה לפני שהילד יגיע מהגן ומישהו הטיל עליה פצצה, הדובר היה גבר, נשמע צעיר, בן גילה, סרב להסגיר כל פרט ולאחר שהרס לה את שנת הצהריים ועוד קצת שעות כאלו בימים הקרובים ובשבועות הקרובים, טרק את הטלפון.

רווית קראה מיד לחברתה הטובה סימה וסיפרה לה, סימה ורווית היו חברות 20 שנים, מאז שרווית הגיעה לבית הספר התיכון בראשל"צ, מאשקלון, שם התגוררה בעבר, מאז לא נפרדו דרכיהן ובשעות הקשות מי תעזור ותקשיב אם לא חברתה הטובה ביותר. סימה סיפרה לי כי מאז היו עוד שניים שלושה טלפונים כאלו, בכל פעם סיפר האיש על מקום בו פגש בעלה של רווית, רוני, את אהובתו, פעם בים בשעות הערב, כשאמר לרווית שהוא בכנס של סוכנים בכירים, ופעם בצהריים כשאמר שהוא בעבודה. בפעמיים הללו חייגה אליו, לבעלה, "המנוי לא היה זמין" והחשדות בליבה גברו. רווית בדקה את ארנקו, יומנו וגילתה באמת שפה לא היה רשום כנס סוכנים ופה לא היה רשום כלום ולכן לא הייתה סיבה שיהיה לא זמין, בדרך כלל היה זמין תמיד.

רווית שמה טוב לב כי פתאום חלה ירידה בתכיפות יחסי המין ביניהם, פעם נהגו לקיים אותם 3 פעמים בשבוע, לעיתים אפילו יותר. רוני תמיד רצה, היה זה שיזם, עכשיו, היא היוזמת ורוני מסתפק בשישבת בלבד. אבל עד לטלפונים שהגיעו, לא התייחסה לכך יותר מדי, המצב היה נוח גם לה.

סיכמנו כי הדבר המומלץ עבורה הוא מעקבים לברור העניין, הייתה בעיה של כסף, לא של לשלם, הבנתי שמצבם הכלכלי היה טוב מאוד, אבל החשבון כמות אצל רבות וטובות מלקוחותיי היה משותף עם הבעל, והוא זה שניהל את העניינים ולכן... פה הציע סימה את עזרתה, סימה תלווה לרווית כסף, לבעלה תאמר שרווית רוצה להפתיע את בעלה ומזמינה טיול לחו"ל וכך גם אם הבעל ילחש לבעל, דבר המעקב לא יתגלה. הסברתי לרווית שהדבר מקובל ורבות נוהגות כך, להיעזר בחברות והיא הסכימה.

נפרדנו בלחיצת יד חמה, ראיתי בעיניה של רווית שהיא מבולבלת, לא היו לה יותר מדי הוכחות על בגידת בעלה. מצד שני היו טלפונים ומעט חשדנות ומריבות רגילות, לכן תלתה במעקב רבות ואני מבחינתי רציתי שלא לאכזב אותה.

למחרת בבוקר המתנתי בסמוך לבניין מגורים חדש ויוקרתי בשכונה חדשה בראשל"צ, ראשונה יצאה רווית, הסיעה את בנה לגן הילדים, צילמתי אותה, היא הייתה חתיכה לא נורמלית, שיער שחור ארוך וחלק, פנים יפות מאוד שפתיים חושניות ובשרניות, עיניים ירוקות גדולות וישבן עסיסי שהוכנס למכנס לבן, שקוף, איך שתרצו וחוטיני באותו הצבע.

דפקתי זום עצבני לישבן, הוא היה יפה... חייכתי. רוני יצא חצי שעה אחריה, נכנס לפורד פוקס חדשה עם כיתוב סלקום בצדדים והחל בנסיעה. נסעתי אחריו באיילון, הוא לא הפסיק לדבר בסלולארי, היו המון חיוכים, הבנתי שהשיחה נינוחה ונחמדה.
כשנכנס לחניון סלקום בהרצליה פיתוח המתנתי ביציאה, מכין את עצמי לקראתו.

השעות עברו ובצהריים קלטתי אותו יוצא רגלית עם חברות גברים ונשים, קפצתי מהרכב ועקבתי אחריהם רגלית. הם נכנסו לשווארמה ידועה, ישבו ואכלו, צחקו וחייכו ואני... 2 שולחנות מאחריהם.

לא היה משהו מיוחד, הכל היה שגרתי, כשחזרו, חזרתי גם אני לרכבי. אחה"צ יצא, נסע ישירות לביתו ואני סימנתי את היום הראשון כאכזבה גדולה .

רווית התקשרה למחרת בבוקר, עדכנתי אותה, קיבלתי אישור ליום נוסף, ביקשה ממני שאעדכן את סימה, כי איננה יכולה לחייג אליי מהנייד שלה, "הטלפון של סלקום ואני פוחדת שרוני יגלה שחייגתי אלייך, בזמן האחרון הוא משחק לי בטלפון, לא מבינה מה הקטע שלו", אמרה. הסברתי לה שזו אחת מתופעות הלוואי של גברים בוגדים, הם מגלים כי גם נשים נשואות עושות את זה ומתחילים לחשוד באישה שלהם, גם בוגדים וגם קנאים לאישה... "גם עשיר וגם גנב"... אמר פעם חבר טוב שלי על מישהו דומה.

עבר יום נוסף וסימה החברה התקשרה לומר לי לעבוד ביום שלמחרת, "רווית אומרת שהוא טוען שיש לו ערב סגור של סוכנים בשפיים, תעקוב אחריו", הסכמתי.

למחרת היום שוב המתנתי תחת הבית, מוכן ליום עבודה ארוך, רווית הקפיצה את הילד לגן, אחר כך יצא רוני, נסע ישירות לעבודה, לאחר מכן אכל צהריים עם חברים שוב, בשעה 5 יצא מעבודתו, כשהחל בנסיעה לכיוון שפיים, הייתי מאוכזב לחלוטין, אבל... אין מה לעשות, לעיתים (כמעט אף פעם) יש גם כאלו.

רוני הגיע לשפיים, נכנס לבניין ההדרכות, נכנסתי דקות אחריו, היה שם כנס סוכנים של סלקום, השלטים היו בכל פינה. כל שעה עגולה יצא מהכיתה למדשאה עם חברים, בשעה 10 בלילה נפרדו כולם, רציתי להתפוצץ, התחלתי לחשוב איפה רווית טועה. היו סימנים (ירידה ביחסי מין), היו הצלבות (טלפונים לא זמינים), היה מודיע (טלפוני) ובכל זאת משהו היה לא נכון. חיכיתי לטלפון מרווית, בעצם לא חיכיתי, לא רציתי לאכזב אותה.

למחרת בבוקר דפקה על דלת משרדי, הופתעתי כשנכנסה, שוב היה זה המכנס הלבן, הובלתי אותה אחר כבוד למשרדי, עוקב אחרי ישבנה, "תשמע", אמרה לי, "הבוקר הייתה לי שיחה נוספת, הפעם אמרו לי שהוא בוגד בי עם מישהי שאני מכירה, אני לא יודעת מה לחשוב", אמרה ונראתה מבולבלת נורא. "את מתכוונת לסימה?" שאלתי, "הוא לא אמר שם, רק אמר שאופתע וזהו". "סיפרת למישהו על השיחה?" "לא" ענתה לי, "היא הייתה לפני חצי שעה, מיהרתי אלייך", "טוב", אמרתי, "טוב עשית, אל תספרי לאף אחד, כולל סימה, לא שאני חושד בה, אבל ספרי לי עליה", והיא סיפרה לי על היותה של סימה נשואה 15 שנים, ללא ילדים, בעלה קבלן שיפוצים והחיים שלהם לא מי יודע מה, "אבל בחיים היא לא תלך עם רוני, תשכח מזה", אמרה לי, "בטח, בטח", עניתי, "שכחתי, חס וחלילא" ובראשי רצו מחשבות אחרות לגמרי.

סיכמנו כי אעקוב אחר רוני 3 ימים נוספים, ממחר בבוקר ורווית לא תספר לסימה מאום וגם לא לאף אחד אחר.

למחרת חזרתי לביתם, המתנתי לו, הוא יצא לעבודה, אלא שבמקום לנסוע לעבודה נסע 3 רחובות ליד, חיכה מתחת לבניין חדש גם כן, כעבור דקה היא ירדה, נשימתי נעתקה, לחצתי על כפתור ההקלטה, היא נכנסה והם התנשקו והתנשקו ולא הפסיקו להתנשק, הם דיברו ודיברו, לפני שיצאה מהרכב התנשקו דקה רצופה, יכולתי לראות את הלשונות שלהם מתחברות, הייתי בהלם, סימה הייתה המאהבת של רוני. כשהוא המשיך לעבודה חזרתי למשרד, חייגתי לרווית, "בואי אליי", אמרתי, "אין צורך ביומיים נוספים יש לי בינגו". רווית נשמעה מזועזעת, "לבוא עם סימה?!" שאלה, "לא" עניתי, "אין צורך".

כעבור שעה היא הגיעה, פניה אדומות, נסערת, הצגתי בפניה את סרט הוידאו הטרי, כמו עוגה שרק יצאה מהתנור, היא תפסה את ראשה בשתי ידיה, "אני לא מאמינה, לא מאמינה"... לא הפסיקה למלמל. ניסינו לחשוב מה עושים הלאה... כעבור חצי שעה סגרנו תוכנית.

למחרת בבוקר רווית וסימה נכנסו למשרדי, כשישבו, רווית הייתה נינוחה, סימה נראתה סקרנית, "נו, מה מצאת?" שאלה אותי חסרת סבלנות, "נכון שהיא סתם חושדת"... אמרה. "לא, אז זהו שלא", לחצתי על כפתור ה play בוידאו ונשימתה של סימה נעתקה...

את מה שהיה אחר כך אשאיר לכם לדמיין, אספר רק ששתיהן יצאו בוכות, בוכות מאוד.

חפשו אותנו ב- 

את ספרו של אייל סברו "זבוב על הקיר", ניתן לרכוש בטלפון 03-9566060.
הכותב הינו חוקר פרטי ובעליו של משרד "רז חקירות" בראשל"צ. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים, השמות, הזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו ע"מ לא לחשוף את לקוחותיי היקרים.
לתגובות: [email protected]

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה