אלפי ילדים והוריהם חנכו את גן הפיראט בחוף ים ראשון לציון



11 דונם של מתקנים ייחודיים לילדים, מגרשי כדורסל, מגרשי כדורגל לפעוטות, מתקני כושר ורחבת עץ לאופניים וגלגיליות * כוכבת הילדים מיכל הקטנה הופיעה בפתיחה החגיגית שכללה מתנפחי ענק

תכירו- גן הפיראט. 11 דונם של 15 מתקנים ייחודיים, שישה מגרשי כדורסל קטנים, ארבעה מגרשי כדורגל לפעוטות עד גיל 5 על שטח של 100 מ"ר כל אחד, מבוך, מתקני משחק מקורים לפעוטות, נדנדות, מתקני חבלים, מתקני כושר לבוגרים, פינות ישיבה, וכמובן, נוף לים.
 

 
הפארק שהוקם בזמנו בהשקעה של ארבע מיליון שקלים זכה לתוספת משמעותית בהיקף של שמונה מיליון שקלים נוספים ובכך הכפיל כמעט פי 4 את גודלו.אלפי ילדים והוריהם פקדו את הפתיחה החגיגית ונהנו ממתנפחי ענק וכמובן הופעה של מיכל הקטנה וצוותה.בנוסף, על ראש הגבעה בגן, נבנה מצפה פיראטיים בו הוצב מגדל עם משקפת ממנו יוכלו הילדים להשקיף לים-את הדרך למטה מן הגבעה יעשו על גבי אחת משלושת המגלשות שיותקנו במקום.
 
 
במקום נבנה גם משטח עץ גלי, מיני אקסטרים, שמתפרש על שטח של 2 דונם להחלקה על גלגיליות, סקייט בורד ולרכיבת אופניים. את הגן תוחמת גדר היקפית וצמחייה עשירה.מהעירייה נמסר כי זורזו העבודות לפתיחת הגן על מנת שההורים וילדיהם יוכלו ליהנות ממנו כבר בחופשת הקיץ. העירייה תוסיף ותשקיע במרחבים ירוקים ובהם מתקני ספורט וכושר לרווחת כל תושבי העיר. איך מגיעים?הפארק ממוקם בחלקו הצפוני של החוף על הגבעה בצמוד לחנייה. ניתן להגיע לפארק הן ממתחם החנייה והן מהחוף באמצעות מדרגות המובילות לטיילת העילית.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה