הפסיד בהימור על משחק כדורגל ותובע



חובב ספורט מראשון לציון תובע 7,000 שקל, בגלל סירוב של מועצת ההימורים לאפשר לו לשנות את ההימור שלו שעה וחצי לפני תחילת המשחק .....

הימורי הווינר נחשבים לפופולריים ביותר. העובדה שניתן להמר על מעט משחקים ולזכות בסכומי כסף לא מבוטלים, מעודדת רבים לנסות את הבנתם בספורט ומזלם. גם תושב ראשון לציון החליט לנסות את כוחו והשקיע אלפי שקלים ברכישת טופסי 'טוטו ווינר'. כעת, אחרי שאיבד כסף רב, מאחר שהקבוצה שעליה הימר הפסידה, הגיש תביעה נגד המועצה להימורים בספורט.

לטענתו, כשעה וחצי לפני המשחק הוא גילה שקבוצתו תעלה בהרכב חלש יותר ועל כן רצה לשנות את ההימור. לטענתו, נאמר לו שהדבר בלתי אפשרי שכן לפי

הכללים, הימור ניתן לבטל רק עד חצי שעה לאחר מילוי הטופס, דבר שלדבריו לא מוזכר ולא נכתב בשום מקום.

האיש הימר על שני משחקים, אחד מהם היה משחקה של קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים. לכאורה, מדובר היה במשחק קל שבו הקבוצה התל אביבית עמדה לפי כל ההערכות לנצח. ואכן, כך הימר האיש. סכום ההימור שלו היה גבוה ביותר ועמד על 6,000 שקל ואילו צדק בהימורו, היה משלשל לכיסו אלפי שקלים נוספים.

על פי כתב התביעה שהגיש, כשחזר לביתו הוא קרא באחד מאתרי הספורט שההרכב בו תעלה הקבוצה התל אביבית השתנה ועל כן הסיק מכך שהיא תהיה חלשה יותר וייתכן שתפסיד, למרות ההערכות.

בשלב זה, שעה וחצי לפני תחילת המשחק, מיהר האיש להתקשר למשרדים של מועצת ההימורים, אך שם נאמר לו שלא ניתן לשנות את ההימור, אלא רק כחצי שעה לאחר מילוי הטופס. יש לציין כי אין הדבר ברור מאליו, מאחר שניתן למלא טופס 'ווינר' אפילו עד רבע שעה לפני תחילת המשחק.

לטענת התובע, מבדיקה שערך גילה כי בשום מקום לא נכתב שניתן לבטל את ההימור רק חצי שעה לאחר מילוי הטופס, וגם לא נאמר לו דבר שכזה על ידי מפעילי התחנה. בשל כך תובע האיש בחזרה סכום של 7,000 שקל.

ממועצת ההימורים נמסר בתגובה: "לא קיבלנו את כתב התביעה, כשנקבל נגיב בבית המשפט".

קרדיט: אבי איצקוביץ mynet.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה