תושב ראשל"צ הפעיל פנגו, קיבל דוח, והעירייה לא מבטלת



תושב ראשון לציון, אבי בוזגלו, פרסם בפייסבוק סיפור הנוגע לדוח חניה שניתן לו בשוגג ועל הקושי שבו נתקל מול הרשויות בבואו לבטל את הדוח ■ והסוף? ככל הנראה, יהיה טוב

הפייסבוק מהווה כר פוריה לסיפורים צרכניים מעניינים שלא רק מביאים סוגיות שונות לידיעת הציבור אלא גם מביאים פתרון במחלוקות של הצרכן מול בית עסק או גופים אחרים. הפעם, פרסם תושב ראשון לציון, אבי בוזגלו, סיפור הנוגע לדוח חניה שניתן לו בשוגג ועל הקושי שבו נתקל מול הרשויות בבואו לבטל את הדוח. הסוף אגב טוב: בזכות הפוסט שאת תוכנו נפרט מטה, והתגלגל לידיים הנכונות, כפי שקיווה, יצרה עמו קשר עורכת דין מטעם עיריית ראשון לציון והבטיחה שתטפל בביטול הדוח.
 

וזה תקציר הסיפור: לפני כחודשיים חנה את מכוניתו בצד מדרכה המסומנת בכחול-לבן ברחבי ראשון לציון. בסמוך לחניה עמד מדחן ואבי ניגש בכדי להכניס לתוכו כסף עבור החניה. בהגיעו למדחן התברר שזה לא תקין ובדרך חזרה למכונית, מרחק של כמה צעדים, צלצל להפעיל את שירות הפאנגו שלו. אלא שבתפר הדק שבין ההבנה שהמדחן לא עובד ועד שהפעיל את החניה, עטה פקחית חניה על המציאה וכבר הכינה דוח למכונית הסוררת. לפיכך, הוא מספר שהסב את תשומת ליבה כי המדחן לא תקין וכי הפעיל פאנגו כחוק, אלא שהפקחית החביבה אמרה שלא ניתן לבטל את הדוח ושעליו לשגר פקס ובקשה לביטול.

"הפקחית הייתה מאד נחמדה", אומר אבי ל"גלובס","אבל נראתה חסרת אונים לנוכח העובדה שלא יכלה לבטל את הדוח. היא ציינה בכתבה ידה על גבי הדוח את סיפור המקרה ורק סיכמה שעליי לשלוח פקס".

וכאן מתחיל הסיפור להסתבך: אבי שלח פקס ואף דאג לאישור קבלתו. בחלוף זמן מה משראה שאין תגובה מהעירייה צלצל לברר מה עלה בגורל הדוח. שם ענתה לו נציגה שהסבירה שהפקס אכן התקבל אבל נגרס. ומדוע? משום שהיו חסרים בו לטענתה פרטים. "רשמתי את מספר הטלפון שלי וכתובת עדכנית, לא ברור למה החליטו לגרוס את הפקס במקום לצלצל אליי?", אומר אבי.

משהבין שהנציגה לא מתכוונת לסייע לו, הוא ביקש לשוחח עם ממונה - או אז נתקל בסרוב, כמו גם לבקשתו שייצרו עמו קשר.

"אף אחד לא חסין מטעויות, וגם הדוח הרי ניתן בטעות על ידי הפקחית. מה שמקומם הוא הדרך לביטול דוח שאינו מוצדק. כמי שעוסק בשיווק בפייסבוק הבנתי שזו הדרך הנכונה שבה אצליח לקבל פתרון הגון לסיפור הזה, והתנהלות העירייה לא הותירה לי ברירה. אני לא רוצה שום פיצוי אלא רק את ביטול הדו"ח וגם הבטחתי לעורכת הדין שיצרה עמי קשר שאעדכן בפוסט לאחר שהדוח אכן יבוטל", אמר.

קרדיט: מיכל רז-חיימוביץ' "גלובס"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה