הקשר בפייסבוק הפך את חיי הנערה לסיוט



בן 20 הגיע באמצע הלילה לביתה של בת 15 מראשון לציון, אותה הכיר דרך הפייסבוק. על פי החשד, השתולל ואיים על חייה אחרי שביקשה ממנו לעזוב

האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט, מלאים בסכנות עבור בני הנוער החשופים לעבריינים וטיפוסים מפוקפקים. בת 15 מראשון לציון חוותה על בשרה אירוע טראומתי שכזה בעקבות קשר עם בגיר, אותו הכירה דרך הפייסבוק.
 
לפני כשלושה שבועות הכירה הנערה גבר כבן 20 שהחל לשוחח עימה ברשת החברתית. הנערה הצעירה, שהתרשמה מהגבר הבוגר ממנה, המשיכה לקיים עימו קשר, וככל שהזמן עבר הם קיימו שיחות ממושכות עד שהנערה נשבתה בקסמיו.

כעבור למעלה משבוע של שיחות וירטואליות, הרגישה הצעירה שהיא בשלה לעבור לשלב הבא והחליטה להיפגש עימו בחיים האמיתיים. השניים נפגשו מספר פעמים, כל זאת ללא ידיעת הוריה של הנערה.

במהלך סוף השבוע, לקראת השעה שלוש לפנות בוקר, שמעו שכניה של הנערה צעקות רמות עולות מן הבית. על פי החשד, הצעיר ביקש להגיע לבקר את הנערה ששהתה לבדה באותו הזמן, אך היא דחתה אותו וביקשה שלא יגיע.

הגבר שחשד כי היא מבלה עם מישהו אחר, החליט בכל זאת להופיע כשהוא שיכור. על פי החדש, כאשר הגיע לבית, הוא התפרץ פנימה והחל לצעוק: "איפה הוא", תוך שהוא רץ ופותח דלתות בבית. בשלב מסויים נחתך הצעיר בידו, כעסו התגבר והוא איים על חיי הנערה.

לשמע ההמולה, הזעיקו השכנים ניידת משטרה שמיהרה למקום ועיכבה את הצעיר הקנאי לחקירה. הנערה הגיעה אף היא לתחנה והגישה תלונה נגד החבר. לדברי גורם במשטרה, הנערה והצעיר נפגשו מספר פעמים אך עד כה, גם לאחר חקירת המקרה, טרם ידוע האם מפגשים אלה היו בעלי אופי מיני מה שעלול להפוך אותם לבעלי משמעות פלילית.

הצעיר נעצר ומעצרו הוארך.

קרדיט: אבי איצקוביץ' MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה