תביעה: נפלה על ארגז מלפפונים והפכה לנכה



בת 68 מראשון לציון תובעת רשת מרכולים ארצית לאחר שמסע קניות אותו ערכה נגמר, לטענתה, בתאונה חמורה אשר הותירה אותה נכה.

אישה בת 68 מראשון לציון תובעת רשת מרכולים ארצית גדולה ואת 'כלל חברה לביטוח' המבטחת את הרשת, לאחר שמסע קניות שערכה נגמר לטענתה בתאונה חמורה אשר הותירה אותה נכה.
 
בתביעה אותה הגישה האישה באמצעות עורך הדין דוד פייל, נטען כי עובד הרשת הניח ארגז מלפפונים על הרצפה, מאחורי גבה, בעת שערכה במקום את קניותיה, ומשזו ניסתה להמשיך בדרכה  נתקלה בארגז, ונפלה על הרצפה.
 
כתוצאה מהנפילה נקרעה רצועה בכתפה, והיא הפכה מוגבלת בתנועתה, כך לפי טענת התביעה.
 
ד"ר ילנה גוכמן, מומחית לכירורגיה אורתופדית, בדקה את התובעת וקבעה בחוות דעתה כי האישה סובלת ותמשיך לסבול, בשל התאונה ממגבלה קשה בתנועת ידה הדומיננטית. ד"ר גוכמן מטעם פורום רופאים העריכה את נכותה של האישה בשיעור של כ-17%.
 
התביעה הוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון, ובמסגרתה דורשת הלקוחה מרשת המרכולים הארצית ומ'כלל ביטוח' פיצויים בגובה 250,000 אלף ש"ח.
 
האירוע התרחש בעת ביקור שגרתי בסניף הרשת ברחוב שמוטקין בראשון לציון בחודש אפריל אשתקד. צ' עמדה לפני דוכן הירקות, כאשר לטענתה אחד העובדים שעסק אותה עת בסידור הירקות בדלפקים, הניח מאחוריה על הרצפה ארגז ירקות, באופן בו לא הייתה הלקוחה יכולה להבחין בו.

כאשר צ' הסתובבה ופנתה לעבר הדוכן הבא, היא נתקלה בארגז ונפלה ארצה. בתביעה נטען עוד שכתוצאה מהנפילה הקשה, נחבטה כתפה השמאלית של צ' בעוצמה רבה ברצפה, ומאותו רגע ואילך החלו כאבים עזים לפקוד אותה.

בבדיקות רפואיות אליהן הובלה בעקבות התאונה, עלה כי התאונה גרמה לקריעה מוחלטת של גיד הסופרא ספינטוס בכתפה השמאלית.
 
לדברי עורך הדין פייל, מאז האירוע מתקשה צ' להניע את ידה השמאלית. טיפולים רפואיים שעברה, וגם טיפולים משלימים של דיקור סיני ושל פיזיותרפיה לא הביאו להטבה במצבה.

לטענת פייל, במשך הזמן היא החלה לסבול מתופעות של נימול והרדמות של אצבעות ידה השמאלית, התעייפות מהירה של היד, וכאבים לאורך יד שמאל כולה.

נטען עוד בהתחשב בעובדה שידה השמאלית של צ' הינה ידה הדומיננטית, משמעותה של הפגיעה חמורה ביותר עבורה, ומגבילה אותה בכל תחומי החיים.

קרדיט: עדן בן פורת  www.inn.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה