צעקות מהבית בעקבות יחסי סאדו-מאזו



שכנים ששמעו זעקות כאב עולות מבית בראשון לציון הזעיקו את המשטרה. לשוטרים התברר כי מדובר במשחקי שליטה מיניים שבהם משתתפת בעלת הבית. מי שלא שמח לשמוע על התחביב היה בעלה. זה נגמר בגירושין

זוג מראשון לציון התגרש לאחרונה אחרי שהאישה בגדה בבעלה בזמן ששהה בחו"ל במסגרת עבודתו. מי שתפסה את הבוגדים 'על חם' הייתה המשטרה, שהגיעה לבדוק את מקור הצעקות שבקעו מהבית.

 הזוג נחשב לנורמטיבי ואהוד על שכניו. במשך שנים ארוכות ניהלו הבעל והאישה, מערכת יחסים זוגית בריאה וטובה. אולם כנראה שלאחר מספר שנים שגרתיות, החליטה האישה לגוון את חיי המין שלהם והחלה לחקור את תחום הסאדו-מאזו, בו מגיעים המשתתפים לסיפוק מיני באמצעות משחקי שליטה והכנעה.

הגבר, שלא היה כלל בעניין, סירב בנימוס. האישה, לעומת זאת, המשיכה להתעקש ואף רכשה אביזרים שונים בחנויות מין במטרה לפתות אותו להתנסות בעניין. למרות ההתעקשות, המשיך הבעל לעמוד בסירובו ודחה כל ניסיון להיכנס לעולם הלא מוכר לו.

כשהבעל נקרא לנסוע לחו"ל לצורכי עבודה והותיר את אשתו לבדה בבית, החליטה רעייתו לנצל את ההזדמנות, שלחה את ילדיהם להתארח אצל חברים והזמינה לביתה גבר הנמנה על קהילת חובבי הסאדו־מאזו. במהלך משחקי השליטה, התחממו העניינים וצעקות של כאב בקעו מהדירה תוך קריאות בוטות במיוחד.

השכנים, שלא הבינו תחילה במה מדובר, נחרדו מהצעקות, חששו לאירוע פלילי ומיהרו להזעיק את המשטרה. תוך דקות עמדו השוטרים בפתח הבית וגילו לתדהמתם את השניים בבגדי עור ואזיקים. אלה התנצלו על המהומה והבטיחו שישמרו על השקט. אולם כאשר שב הגבר לביתו, היו אלה השכנים שלא שמרו על השקט מצידם ועידכנו אותו על מה שהתרחש בהיעדרו. משם הדרך לגירושין כבר הייתה קצרה.

בני הזוג הגיעו לעו"ד עמית ורד, המתמחה בגירושין ובדיני משפחה, ובתוך זמן קצר סוכמו כל הפרטים ובני הזוג נפרדו, כל אחד לדרכו. לדברי עו"ד ורד, במהלך הגישור ביקשה האישה להמשיך בחיי הזוגיות בתנאי שמערכת היחסים תהפוך לפתוחה, באופן שיאפשר לה להשתתף במסיבות חילופי זוגות. הגבר, שכל זה לא היה נשמע לו נכון, דחה את ההצעה ודרכיהם של השניים נפרדו.

קרדיט: אבי איצקוביץ Mynet

לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה