בנק יהב פותח סניף נוסף בראשון לציון



בנק יהב פותח סניף חדש בעיר ראשון לציון בהשקעה כ -2 מיליון ₪. יהיה זה הסניף השני בעיר, ופתיחתו היא פועל יוצא של אסטרטגיית הבנק לצמיחה מואצת בקרב קהל השכירים בכל רחבי הארץ.

הסניף בראשון לציון יפתח ברחוב הרצל בתחנה המרכזית הישנה, בקרבת מדרחוב רוטשילד המתחדש. הסניף, הממוקם בחזית מרכז צרפתי סנטרל יתפרש על פני 130 מ"ר נטו, בשכירות חודשית של 46,000 ₪. הסכם השכירות נחתם ל- 5 שנים עם הארכה לשלוש תקופות נוספות של 3 שנים באופציה השמורה לבנק. סניף זה יתווסף לסניף הבנק הקיים בקרית הלאום במערב ראשון לציון.

בנוסף אליו נפתחו לאחרונה שני סניפים נוספים בחיפה וברמת גן. סניף כרמל בחיפה נפתח בשדרות מוריה, אחד הצירים המרכזיים בעיר, המהווה מוקד בילוי ועסקים, ויתפרש על פני שטח כולל של כ- 200 מ"ר. סניף רמת גן נפתח ברחוב בן גוריון, בקרבת קניון איילון, בסמוך למגדלי ב.ס.ר והמרכז האקדמי למשפט ועסקים וממול למגדלי 'ויטה' ו'קונקורד', על שטח בן 110 מ"ר, נטו.

בנק יהב פועל מזה כ - 59 שנים, ומשרת את כלל השכירים במשק. מרבית לקוחותיו נמנים על אוכלוסיית עובדי המדינה והמגזר הציבורי. הבנק נמצא בשליטת בנק מזרחי-טפחות (50%) והחברה למפעלי כלכלה ותרבות לעובדי המדינה בע"מ (50%), שהינה בבעלות משותפת של מדינת ישראל והסתדרות עובדי המדינה.

 

 

 


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה