עובדי ניקיון: "גברת, הארנק שלך אצלנו בזבל"



לאה כבר הייתה מוכנה לבטל כרטיסי אשראי ולקנות ארנק חדש, במחשבה שכויסה כנראה בקניון בראשון לציון. אך ברגע האחרון קיבלה טלפון: עובדי תברואה מצאו האבדה - בין שקיות האשפה

לאה מראשון לציון כבר הייתה בטוחה שכויסה ושהגנבים "חוגגים" על כרטיסי האשראי שלה, אך רגע לפני שהתקשרה לחברת האשראי - היא קיבלה טלפון מפתיע. "גברת, הארנק שלך אצלנו בזבל", הודיע לה האדם מעברו השני של הקו.

ההודעה המשמחת על מציאת האבדה הגיעה מצד שניים מעובדי התברואה של עיריית ראשון לציון, שמצאו את ארנקה של לאה במהלך במשימת איסוף שגרתית. ביום שישי האחרון היא עסקה בקניות בקניון בעיר, כשלפתע הבחינה שתיק הצד שלה פתוח. "חיפשתי בפנים ולא מצאתי את הארנק", היא סיפרה, "הבנתי שכייסו אותי".
 
לאה פנתה אז לתחנת המשטרה המקומית והגישה תלונה, בידיעה ברורה שהארנק וחפציה האישיים כבר כנראה לא ישובו אליה. "הארנק לבדו היה שווה הרבה מאוד כסף", היא ציינה. היא גם תכננה להתקשר לחברת האשראי ביום ראשון בבוקר ולבטל את כל הכרטיסים שהיו בארנקה, אך שדווקא אז קיבלה שיחת טלפון לא צפויה.

שני עובדי התברואה אורן כהן ודוד מלכה בדיוק סיימו באותו הבוקר את פינוי האשפה, כשהבחינו בארנק מבצבץ בין הררי הזבל במשאית. "זה היה ארנק יפה של נשים ולצדו היו זרוקים כמה מסמכים", 
הם סיפרו, "עצרנו את הפריקה וחיפשנו את הפרטים של הגברת. כשצלצלנו אליה היא לא האמינה שמצאנו את הארנק ולא הפסיקה להודות לנו".

באותו היום הגיעה לאה לקחת את ארנקה, ולשמחה גילתה כי דבר לא היה חסר וכל הכרטיסים והמזומנים נותרו במקום. את הסוף הטוב שלו זכתה היא ייחסה לקארמה חיובית: רק חודשיים קודם לכן היא עצמה מצאה ארנק באמצע רחוב בתל אביב ובתוכו כסף מזומן ואשראי. היא השקיעה מאמצים באיתור בעל הארנק ולבסוף החזירה לו את האבדה - והשבוע, כך היא מאמינה, זה חזר אליה. "בשורה התחתונה אני מאמינה שמי שעושה טוב, הטוב חוזר אליו", אמרה לעובדים בהתרגשות.

קרדיט: אלי סניור YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה