בגדה בבעלה עם עוזרת הבית בת ה- 19



אישה בשנות ה־40 לחייה מראשון לציון הלכה רחוק מדי כדי למנוע מבעלה לגלות שהיא בוגדת בו, עד כדי הסתבכות עם חברת הביטוח.

הפרשה עצמה החלה לפני כחודש, כשמערכת היחסים בין בני זוג תושבי העיר עלתה על שרטון. הבעל, שחשד כי אשתו בוגדת בו, התקין מצלמות אבטחה במרתף הבית, לשם הייתה אשתו נעלמת לזמן ממושך במהלך היום.

האישה, שלא ידעה על נוכחות המצלמות, אכן השתמשה במרתף הבית לצורך ניהול פרשיית אהבים, אך לא עם גבר זר שפגשה כפי שהיה הבעל בטוח, אלא דווקא עם העוזרת בת ה־19 שהועסקה בתחזוקת הבית. מכאן הסיפור רק הולך ומסתבך, כפי שמספר יגאל שרף בעל חברת החקירות "סקאיי" שנשכר מטעם חברת הביטוח.

"בשלב מסויים, לאחר סדרת הבגידות של האישה, התעמת הגבר עם אשתו בנוגע לחשדותיו בה ואף הודיע לה שהתקין מצלמות במרתף כדי לאמת את תחושותיו". האישה המבוהלת חששה שסודה יתגלה, והיא מיהרה להעלים מצלמת ווידיאו שאוחסנה במרתף ושאותה חשבה למצלמה שעליה דיבר הבעל.

אלא שהמצלמה שנלקחה כלל לא הייתה קשורה לעניין אלא בסך הכל מכשיר צילום רגיל השייך לבני הזוג. "בגלל חוסר ההבנה שלה בעניינים טכניים היא לקחה את המצלמה הגלויה ואילו מצלמות האבטחה שתיעדו את העסק נותרו במקומן", מספר שרף. כדי להרחיק מעצמה את החשד, לא הסתפקה האישה בנטילת המצלמה והעלימה בנוסף אליה עוד פריטים יקרי ערך. לאחר מכן סיפרה לבעלה שביתם נפרץ על ידי אלמונים שנטלו ממנו חפצים יקרי ערך.

לדברי שרף, חברת הביטוח שכרה את שירותיו על מנת לגלות האם אכן מדובר בפריצה אמיתית אך תוך זמן קצר ושיחות עם בני הזוג התגלתה האמת, והאישה התוודתה וסיפרה לחוקרי הביטוח את כל השתלשלות העניינים שהובילה לפנייה לחברה.

קרדיט: אבי איצקוביץ mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה