ניהלה רומן עם המנהלת שלה ולא זוכה למזונות



בית הדין הרבני התייחס לרומן של תושבת ראשון לציון עם המנהלת שלה כאל בגידה, ודחה את בקשתה לקבל דמי מזונות מבעלה לשעבר....

תושב ראשון לציון קיבל גט מאשתו לאחר תהליך ארוך שנמשך יותר מארבע שנים. וזו לא הייתה הבשורה הטובה היחידה מבחינתו: בית הדין הרבני בתל אביב קבע כי הרומן שניהלה אשתו עם מנהלת העבודה שלה - נחשב לבגידה לכל דבר, ולכן דחה את בקשתה לקבל מהבעל דמי מזונות.

בני הזוג היו נשואים יותר מעשר שנים ולשניים ילדים משותפים. על פי כתב התביעה שהוגש לבית הדין הרבני, האישה החלה לנהל רומן עם מנהלת העבודה שלה. למרות שהכחישה את הטענות כלפיה וטענה כי מדובר בחברות תמימה, דרש הבעל מבית הדין לפרק את החבילה ולהיפרד מאשתו. אלא שגם בית הדין וגם האישה דרשו להתחיל בהליך של שלום בית לטובתם האישית ולטובת ילדיהם.

הבעל, שיוצג על ידי עורך הדין שאול דבח, הסכים לנסות להגיע לפשרה ובני הזוג הלכו יחד ליועץ נישואים. לדברי הבעל, למרות ניסיונות הגישור המשיכה האישה במעלליה, נפגשה עם חברתה והיחסים ביניהן לא פסקו. הבעל החליט שנמאס לו למשוך את העניין והוא החל לצאת עם אישה אחרת, דבר שחתם סופית את האפשרות לשלום בית.

אחרי יותר מארבע שנים, כולל הזמנת עדים רבים, ישיבות מתמשכות ודיונים למכביר, החליט בשבוע שעבר בית הדין כי אין מקום להמשיך ובכך הליך הגירושין הסתיים. בית הדין גם דחה את בקשת האישה לקבל דמי מזונות, וזאת בעקבות הרומן שניהלה עם חברתה. בכך, למעשה, הכריע בית הדין שמדובר בבגידה, שהשלכותיה היא אי קבלת מזונות.

עו"ד דבח: "אני שמח שלאחר מאבק ממושך וחסר פשרות, הצלחתי בעבודה מקצועית להוכיח לבית הדין הרבני האזורי כי טענות הלקוח שלי הן האמת היחידה, ואין שחר לטענות האישה שנדחו אחת לאחת".

קרדיט: אבי איצקוביץ MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה