אסטרולוגיה ומציאת זוגיות



למה אני עדיין רווקה? למה אני לא מוצאת בן הזוג לחיים? נועדתי לחיות בבדידות? אלו השאלות שאני נתקלת רוב הזמן מבחורות צעירות שפונות אלי ושכל רצונן למצוא בן זוג, להתחתן ולהקים משפחה.

כל שהזמן עובר הן מרגישות שהדבר מתרחק מהן ומרגישות מאוכזבות. אז מה הבעיה? ואיך האסטרולוגיה יכולה לעזור?

מפת הלידה יכולה לגלות לנו הרבה דברים שעד היום היו נסתרים מעינינו. לכל בחורה יש מפה ייחודית משלה ונגלה דברים שרק מאפיינים את אותה בחורה.ומכאן שאין סיבה אחת לכולן למה הן לא מוצאות בן זוג.

כדי להבין למה בחורה לא מוצאת בן זוג לחיים, אנו צריכות ללכת ולהסתכל במפת הלידה: למה הנשמה שלה זקוקה, מה היעוד שלה בחיים ואיך היא בעצם מוציאה את הבחירות שלה בחיים מן הכוח אל הפועל. איך המחשבה שלה פועלת והאם היא פועלת בסנכרון עם הרצונות שלה.

אנו גם נבדוק עם אילו אמונות ודעות ותבניות היא מסתובבת בעולם ומה עדיין רלוונטי ומה לא. נבדוק עד כמה היא פועלת למען מציאת זוגיות מצד אחד ומה מונע ממנה באותה מידה למצוא את האהוב המיוחל. לפעמים ישנם פחדים שאנו לא מודעות להם ואם אנו מודעות להם לא תמיד מקשרות אותם לעניין הזוגיות.

האישיות של כל אחת מאיתנו מורכבת כל כך, שלפעמים צריכים עזרה כדי להבין את עצמנו יותר לעומק ולהבין מה מניע אותנו בעולם ואיך הדבר הזה שנקרא נפש/אישיות עובד אצל כל אחת מאיתנו. ברגע שאנו מגלות ומבינות איך זה פועל אנו הופכות להיות בעלות השליטה על המצב ולא להפך, שהמצב שולט בנו.

אסטרולוגיה – תורת הכוכבים - משפיעה על כל תחומי החוויה האנושית וביניהם על התחום הזוגיות. כולנו מורכבות מ-12 המזלות אבל לכל אחת מפה ייחודית משלה - מפת הלידה שהיא נגזרת מתאריך הלידה, שעת הלידה ומקום לידה של האדם. בניתוח מפת הלידה נוכל לראות את המבנה הרגשי, החשיבתי, הפסיכולוגי, את הכישרונות, את הצרכים והרצונות, מה ניתן למימוש ומה פחות ואיזו זוגיות מתאימה לכל אחת.

מפה אסטרולוגית היא אחת הדרכים שיכולה לעשות לכן "סדר בבלגאן". ולהגיע להחלטות מתוך ידע ולימוד על עצמכן.

מחני אדריאנה – אסטרולוגית ומטפלת אלטרנטיבית
נייד: 052-3343848

*כתוב במן נקבה אבל זה גם מתאים למן זכר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה