CONCEPT בנחלת יהודה: נותרה דירה אחרונה למכירה



במסגרת השיווק יוצאת החברה במבצע במסגרתו תעניק הנחה של300,000 ₪ לרוכשי הפנטהאוז שנותר בפרויקט. כלומר המחיר יהיה 3,050,000 ₪ במקום 3,350,000 שקל

חברת ארזים מקבוצת אורון אחזקות והשקעות מציעה את הדירה אחרונה שנשארה בפרויקט היוקרתי שלה בנחלת יהודה בראשון-לציון.

35  מתוך 36 הדירות חדשות בפרויקט נמכרו תוך זמן קצר מתחילת מכירת הפרויקט ועתה יוצאת החברה במבצע מדהים לפנטהאוז האחרון.

כידוע, שכונת נחלת יהודה החדשה הפכה לדבר הבא בראשון לציון כשם נרדף ליוקרה וטעם טוב. השכונה החדשה מוקמת בסמוך למושבה הוותיקה נחלת יהודה ונהנית ממרחבים פתוחים שכבר הפכו לנדירים בראשון לציון בפרט, ובאזור המרכז בכלל.

במסגרת השיווק יוצאת  החברה במבצע במסגרתו תעניק הנחה של300,000 ₪ לרוכשי הפנטהאוז שנותר בפרויקט. כלומר המחיר יהיה 3,050,000 ₪ במקום 3,350,000 שקל.

כמו כן ניתן לרוכשים במסגרת המבצע מפרט "פרימיום" משודרג ויוקרתי לכל דירה הכולל מחסן,חניה תת קרקעית, מערכת מיזוג אוויר, ריצוף עץ "דק" במרפסת, סדרת ברזים יוקרתיים, מקלחונים מזכוכית, תוספת נקודות חשמל ועוד.כמו כן, הרוכשים יזכו לקבל את שירותיה של מעצבת פנים צמודה, ללא תוספת תשלום, אשר תייעץ ללקוחות בשלבי תכנון דירתם על פי צרכיהם.

גל קסטל, מנהל השיווק של חברת ארזים מספר: "לאחר שסיימנו את מכירת כל דירות  3-4 חדרים בפרויקט נותרו אך ורק הדירות הגדולות והמיוחדות בפרויקט, לרבות דירות הגן, מיני פנטהאוזים והפנטהאוזים, אשר בדרך כלל יותר מורכבות לשיווק. יצאנו במהלך חודש אפריל במבצע מיוחד אשר הניב תוצאות מרשימות המעידות על התעוררות שוק הנדל"ן  בכלל ועל שוק דירות היוקרה בפרט.

תוך כשבועיים נמכרו 7 דירות מיוחדות ונותר כרגע בפרויקט דירת פנטהאוז אחרונה בהחלט. הפנטהאוז מתוכנן באופן פוקנציונלי ויוקרתי וכולל שטח בנוי של 140 מ"ר עם מרפסת ענק בשטח של 100 מ"ר.

הפרויקט בנוי בתכנון ארכיטקטוני מתקדם ובסטנדרטים גבוהים של בנייה. הבניין מחופה אבן ובו לובי מהודר הכולל שתי מעליות מהירות. בכניסה לבניין אינטרקום עם טלוויזיה במעגל סגור, ובסביבתו ייהנו הדיירים משטחי גינון ופיתוח סביבתי עשיר. סמיכותו של הבניין לשטח ציבורי פתוח מאפשרת לכל הדירות בפרויקט, גם בקומות הנמוכות, ליהנות מנוף ירוק פתוח, מתחושת שקט ופרטיות לכל דירה ודירה.

חברת ארזים מקבוצת אורון אחזקות והשקעות היא בעלת היכרות מעמיקה עם שוק המגורים וידע נרחב בתחום ההנדסה בייזום והקמת פרויקטים. שיטת הבנייה של חברת ארזים, המתמחה בבנייתCONCEPT מתאפיינת בהתאמה אישית לצרכי הלקוח כאשר הפרויקטים נבנים תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות בנייה בלתי מתפשרת. לחברה פרויקטים למגורים נוספים בבאר שבע, באלעד, בשכונת הדר יוסף בצפון ת"א ובעיר יהוד.

נחלת יהודה החדשה מתוכננת להיות השכונה הראשונה בראשון לציון הבנויה "כשכונה ירוקה" עם מאפיינים רבים של שמירה על איכות הסביבה, גורם נוסף שגרם לה להפוך לאבן שואבת למשפחות איכותיות רבות של משפרי דיור מאזור המרכז. השכונה נהנית מפיתוח סביבתי נרחב הכולל גנים ירוקים, שבילי אופניים וסמיכות למגוון רחב של שירותי קהילה כמו קריית חינוך מתקדמת, גני ילדים, מתחמי ספורט ואזורי מסחר ובילוי. לביקוש הרב לשכונה תורמת גם נגישותה התחבורתית הגבוהה בשל קרבתה לגשר ראשון-לציון מצד אחד וצומת בית דגן מצד שני. 

מנכ"ל ארזים, אריק דניאל: "פרויקט " CONCEPT בנחלה" בראשל"צ הוא שילוב מיוחד של פרויקט בנייה איכותי עם סטנדרט דירות גבוה ושכונה איכותית הנחשבת לדבר הבא של ראשון לציון. המבצע האחרון בפרויקט ייחודי זה  מיועד למתעניינים מתוך קהל היעד שלנו המאופיין בעיקר כמשפרי דיור  מראשון לציון ומאזורי המרכז המחפשים איכות חיים לצד קרבה לערים הגדולות וצירי התנועה הראשיים"

קרדיט: www.realestatetoday.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה