איך אומרים סופגנייה באיטלקית? Ciambella!Ciambella



תגלגלו את המילה הזאת על הלשון, כך האיטלקים קוראים לסופגנייה שלהם, אבל יש בה פיספוס... במקום הריבה יש בה רק חור. אז אם אתם רוצים לחגוג את חג החנוכה ולוודא שלא פספסתם כלום – תבואו לחגוג בפרנצ'סקה, להרים כוסית לחיים ולטעום ממאכלי החג המסורתיים שייצאו מהמטבח.

במהלך כל חג החנוכה, ובכל ערב, ייערך טקס הדלקת נרות במסעדת פרנצ'סקה. לרגל החג, מזמינים אתכם במסעדה לקחת חלק בטקס היפה הזה, וליהנות מהטייק המיוחד של המסעדה על לביבות ומיין הבית במחיר מיוחד.ארוחת חג, או בכלל כל ערב משמונת ימי החג הוא סיבה למסיבה, סיבה לאירוע. אז מה יכול פתרון טוב יותר מאשר לקחת את כל המשפחה ולהרוויח קצת נחת.
 

לשבת להירגע בחיק המשפחה בלי צורך לתכנן ערב בעצמכם ולארח, פשוט להגיע להרים כוסית ברכה עם התפילה ולתפוס גם ארוחה טובה, גם אווירה משפחתית וחגיגית וגם מחירי היכרות על יינות החג.
 
 
מסעדת פרנצ'סקה פתוחה כרגיל במשך כל ימות החג, וממשיכה לספק לכם חוויה קולינארית איטלקית, מבחר בלתי נדלה של סוגי פסטות, המון רטבים ותוספות ומנות הדגלהמוכרות אשר מבטיחות שלכל פה יהיה מענה. לכל אלה נוספת אווירת החג שתשרור במקום, לביבות חמות ויין כיד המלך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה