הפתרון לחשד שהבעל בוגד: "כישוף"



תושבת ראשון לציון חשדה שבעלה בוגד בה ובעצת רבנים ו"באבות" החלה להטיל עליו כשפים. כשהבעל גילה על כך הוא הגיש בקשה לגירושים

תושב ראשון לציון בשנות ה־40 לחייו מצא עצמו תחת מטח האשמות מצד אשתו, שטענה כי יש לו מאהבת. האישה לא הסתפקה בטענות והלכה להתייעץ עם רבנים מקובלים ו"באבות", שאמרו לה לבצע כל מיני כשפים כדי להשיב אותו אליה. בעלה הזועם החליט שלא לעבור על כך בשתיקה והגיש בקשה לגירושים.

בני הזוג מראשון לציון, חיו באושר בתא המשפחתי יחד עם ילדיהם המשותפים. לפני כשנתיים החלה האישה לחשוד שבעלה מנהל רומן ולא נאמן לה. היא הטיחה בו לא פעם שהוא בוגד בה, אך הבעל הכחיש וביקש ממנה לחדול מהאשמות אלו. למרות זאת ומבלי שהייתה לה הוכחה, החליטה האישה לעשות הכל כדי לסיים את הרומן הצדדי של בעלה. בין השאר היא פנתה למספר מקובלים שייעצו לה מה לעשות.

לטענת הגבר, בוקר אחד הוא קם ומצא את נעליו מרוחות בצבע לבן, ככל הנראה בעקבות עצה שקיבלה האישה מאחד המקובלים איתו נפגשה. בהזדמנות אחרת השאירה האישה מכתב לבעלה וביקשה ממנו לקרוא אותו. במהלך הקריאה הבחין הבעל שהוא נוגע בחומר דביק ולא מזוהה שהיה מרוח על חלק מהדף. לטענתו מדובר בחומר שניתן לה על ידי רב מקובל, שהסביר לאשתו שאם בעלה ייגע בחומר הוא ישכח מהמאהבת.

בעקבות מקרים אלה החליט הבעל שאינו רוצה להמשיך ולחיות עם אשתו. באמצעות עורך הדין גיל דחוח הוא הגיש תביעת גירושים, שהפכה להיות מכוערת מאוד עם האשמות קשות.

עו"ד דחוח סירב להגיב, ורק ציין כי התיק מתנהל בבית המשפט.

קרדיט: אבי איצקוביץ' MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה