פארק משחקים אקוסטי ענק יוקם בקרוב בראשון לציון



מתחם אקוסטי ענק יוקם בקרוב בראשון לציון לטובת בני הנוער המבלים את זמנם בגנים הציבוריים ומרעישים לשכנים. אלה שייתפסו יזכו להסעה חינם אל הפארק

התופעה הזו מוכרת היטב בכל רחבי הארץ: בני נוער משועממים, בעיקר בתקופת החופשות מבתי הספר, מוצאים מפלט בספסלים הציבוריים, מרעישים ומפריעים לשנתם של תושבי הרחובות הסמוכים.
 

בעיריית ראשון לציון החליטו להתמודד בצורה מקורית עם התופעה: בעוד כמה שבועות ייבנה בעיר גן חדש, ובתוכו מתחם אקוסטי בו יוכלו בני הנוער להרעיש כאוות נפשם, עד אור הבוקר. אלה שייתפסו מרעישים שלא בתחום הפארק החדש יישלחו, על חשבון העירייה, אל המתחם.

ראש העירייה דב צור החליט להשקיע 10 מיליון שקלים בהקמת מרכז נוער מיוחד שבו יוכלו הצעירים לבלות באיןמפריע עמוק אל תוך הלילה.

המרכז, הצפוי להתפרס על שטח של יותר מ-3,000 מ"ר, יהיה פתוח בחלקו וישמש כמתחם "סקייט פארק", בו ייבנו מסלולי גלישה מיוחדים, וכן יוקם מבנה חסין לרעש בו יוכלו בני הנוער להעביר את זמנם. המבנה האקוסטי יורכב משתי קומות ובו במה להופעות חיות, חדרי חזרות ללהקות וספות ישיבה.

מדיניות חדשה כלפי בני נוער מרעישים

"אנחנו מתמודדים באופן שגרתי עם תלונות של תושבים על מטרדי רעש המגיעים מהגנים הציבוריים", סיפר צור במפגש עם תושבים בעיר לפני כשבוע. "אנחנו עסוקים בהשקטת הילדים או בפינויים, אבל זה לאפתרון".
 
בנוסף להקמת פארק הנוער החדש, החליטו בעירייה להנהיג מדיניות חדשה כלפי בני הנוער הרעשניים: אלה שייתפסו על ידי הפקחים בשעות הלילה יוכלו לקבל הסעה בחינם אל המתחם החדש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה