אסטרולוגיה וזוגיות ומה שביניהם



כאסטרולוגית אני יכולה להעיד שזוגיות הוא אחד הנושאים המרתקים בניתוח מפת הלידה. ניתן לנתח את המפה על מנת להבין איזה בן/בת זוג מתאים אם זה אדם שעדיין לא נמצא בזוגיות או לעשות מפת השוואה בין שני בני זוג שהם במערכת יחסים אבל רוצים לשפר את הקיים או נמצאים בהתלבטות אם להיפרד או להישאר ביחד.

מראשית ימי הבריאה משתוקקים בני האדם למצוא את בני זוגם האמיתיים , את הנפש התאומה.  מערכת יחסים בין גבר לאישה היא , בלי כל ספק, אחת ממערכות הסבוכות ביותר. זוהי מערכת יחסים, שבמיטבה היא מעניקה הרבה מאד לבני הזוג, אך כשהיא לא טובה – אין גבול לסבל וללחץ שהיא מסבה.

 

איך אסטרולוגיה יכולה לעזור בעניין זוגיות?

אסטרולוגיה – תורת הכוכבים - משפיעה על כל תחומי החוויה האנושית וביניהם על התחום הזוגיות.
כולנו מורכבים מ-12 המזלות אבל לכל אחד מפה ייחודית משלו - מפת הלידה שהיא נגזרת מתאריך הלידה, שעת הלידה ומקום לידה של האדם. בניתוח מפת הלידה נוכל לראות את המבנה הרגשי, החשיבתי, הפסיכולוגי, את הכישרונות, את הצרכים והרצונות, מה ניתן למימוש ומה פחות ואיזו זוגיות מתאימה לכל אחד.

כאסטרולוגית אני יכולה להעיד שזוגיות הוא אחד הנושאים המרתקים בניתוח מפת הלידה.  ניתן לנתח את המפה על מנת להבין איזה בן/בת זוג מתאים אם זה אדם שעדיין לא נמצא בזוגיות או לעשות מפת השוואה בין שני בני זוג שהם במערכת יחסים אבל רוצים לשפר את הקיים או נמצאים בהתלבטות אם להיפרד או להישאר ביחד.

אם אתם בשלב ההתלבטות, אם אתם לא בטוחים שזו הדרך אז מפה אסטרולוגית היא אחת הדרכים שיכולה לעזור לכם  להגיע להחלטה. להחלטה מתוך ידע ולימוד על עצמכם ועל בת/בן הזוג.

כוחה של האסטרולוגיה להאיר היבטים באישיותו של אדם, שאולי הוא לא מודע להם ואם הוא מודע לא תמיד יודע לקרוא לדבר בשם הנכון ולדעת מאיפה זה נובע . ניתוח מפת הלידה מאפשר לאדם לבחון בקפידה את רגשותיו האמיתיים טרם יגיע אל החופה או להבדיל לגירושין.

המטרה היא לנסות ולהבין את התכונות של כל אחד  ואחת לחוד ואיך זה בא לידי ביטוי בתוך הקשר. ייתכן שהתכונות הללו קיימות אך ורק כדי לאפשר לכם לגדול ולהתפתח מבחינה רוחנית ולפעמים לא צריך למהר ולפרק את הקיים לפני שמנסים דרך אחרת.

ההבנה של אחד את השנייה , ההבנה בצרכים ובתכונות שמניעים את בן /בת הזוג לפעמים עושה את ההבדל ומאפשר לנו להסתכל על האדם שאנו הכי אוהבים בעיניים אחרות.

מחני אדריאנה – מטפלת אלטרנטיבית

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה