ביקושים גבוהים לדירות גן בשכונות החדשות בראשון לציון



למרות ריבוי הבנייה הרוויה בעיר מסתבר, כי בשכונות חדשות דוגמת נחלת יהודה החדשה, כלניות, צוריאל, קריית הלאום ועוד, מלאי דירות הגן המוצעות לשיווק ע"י חברות הבניה קטן

יותר ויותר תושבים בעיר מתעניינים לאחרונה ברכישת דירות גן בעיר. למרות ריבוי הבנייה הרוויה בעיר מסתבר, כי בשכונות חדשות דוגמת נחלת יהודה החדשה, כלניות, צוריאל, קריית הלאום ועוד, מלאי דירות הגן המוצעות לשיווק ע"י חברות הבניה קטן.

דירות הגן מאפשרות להגשים חלום לבית עם גינה במחיר סביר באופן יחסי, בעוד קוטג’ אווילה צמודת קרקע, עם נתוני שטח זהים, יכולים להגיע למחיר כפול ואף למעלה מכך. בנוסף בשנים האחרונות ישנה בניה מועטה של צמודי קרקע בעיר.

כך למשל, מחיר דירת גן בת 4 חדרים בפרויקט צרפתי בכלניות במזרח העיר, הינו החל מ- 1.680 מיליון שקל. בשכונת נחלת יהודה החדשה, נמכרה דירת גן בת 4 חדרים בפרויקט שורשים בנחלה של חברת שלום את נתן, במחיר של 1.8 מיליון שקל. לשם השוואה, מחירה של וילה באזורים אלה עומד על כ-3 מיליון שקל לפחות.

הבדלי המחיר הגבוהים בין דירת גן בבניין לבית צמוד קרקע, טמונים בעובדה כי היצע הקרקעות בעיר הולך ואוזל. החלופה שמציעים הקבלנים בשנים האחרונות לחולמים על בית צמוד קרקע עם גינה, היא דירות הגן. דירות הגן ממוקמות בקומת הקרקע של הבניין ולהן שטח חצר רחב ידיים. לעתים, אף מובילה אל דירות הגן כניסה נפרדת מהכניסה הראשית של הבניין.

"היצע הקרקעות הפנויות לבניה בראשון לציון קטן, ולכן היצע צמודי הקרקע לשיווק מוגבל ביותר. עם זאת, הביקושים לבית עם חצר צמודה לא נעלמו, ולכן מחירי צמודי קרקע עלו באופן משמעותי בשנים האחרונות. הדבר הביא רוכשים לחפש פתרון בדמות דירות הגן. אנו נתקלים במשרד המכירות לרוב במשפרי דיור שהשאיפה שלהם היא לקנות בית צמוד קרקע והם ’מתפשרים’ על דירת גן", כך מסביר היזם רמי צרפתי, המשווק את פרויקט צרפתי בכלניות.

קרדיט:www.sponser.co.il

לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה