תקנון תחרות הצילום



התחרות היא תחרות צילום, הנערכת בחסות אתר האינטרנט Rishonet.com ובית העסק "ריקושט קניון הזהב" ומטרתה לקדם את נושא הצילום בקרב תושבי ראשון לציון בלבד, תוך כדי שיתוף התנסויות בין חובבי צילום וצלמים מקצועיים בראשון לציון.

 

אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishonet.com מזמין את תושבי העיר לתחרות צילום נושאת פרסים..... שלחו אלינו את הצילום שלכם לתחרות, בתוספת מספר מילים על התמונה (לפחות 30 מילים- התוכן מהווה קריטריון משפיע לתחרות) , על החוויה ועל הרגע שבו צולמה התמונה וזהו... אתם משתתפים.

הייתם בטיול בארץ או בחו"ל, צילמתם ותפסתם את הרגע? יש לכם תמונה שהנציחה אתכם בחוויה מיוחדת מחופשה עם בני הזוג, הילדים, הנכדים, החברים? הגעתם למקום הנכון !

הצילום שיקבל את הדירוג הגבוה ביותר במועד סיום התחרות (1/12/2012 ) יזכה את בעליו בשוברי קנייה בשווי 1000 שקלים מתנת "ריקושט-קניון הזהב" .

 

מטרת התחרות:

התחרות היא תחרות צילום, הנערכת בחסות אתר האינטרנט Rishonet.com ובית העסק "ריקושט קניון הזהב" ומטרתה לקדם את נושא הצילום בקרב תושבי העיר ראשון לציון, תוך כדי שיתוף התנסויות בין חובבי צילום וצלמים מקצועיים בעיר ראשון לציון בלבד
 
 
תאריך יעד להגשת צילומים:

צילומים יתקבלו עד ולא יאוחר מאשר תאריך 1.12.2012. באחריות כל אחד מבין המשתתפים לוודא את קבלת הצילומים בפועל אצל החברה.

 

כללי השתתפות
צילומים המוגשים לתחרות חייבים להיות מקוריים וכאשר כל זכויות השימוש בהם (ובכלל זה זכויות השימוש בתמונות האנשים המופיעים בצילומים, אם בכלל) הינן בבעלות מגיש הצילומים, ובנוסף שלא זכו באף תחרות צילום אחרת.

- כל משתתף רשאי להגיש עד ארבעה צילומים, מתוכם יוכלו להיבחר עד 2 תצלומים של כל משתתף.

# לכל תמונה בנפרד יש לצרף תיאור לתצלום ("הסיפור שמאחורי התמונה") ולשלוח לכתובת הדואר האלקטרוני. [email protected] 

# לשם הבהרה, ניתן להגיש גם עבודות בשחור-לבן.

# כל צילום מהסוג כאמור ייפסל על הסף ללא צורך בהודעה למשתתף. פסילת צילום מחשש לביצוע הפעולות דלעיל יבוצע לפי שיקול דעתם המקצועית של צוות השופטים. בהגשת הצילומים מסכים המגיש לתנאי כאמור בפסקה זו, ולא תהא לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר להחלטת צוות השופטים, וכולל במקרה שיתברר בסופו של דבר, כי לא בוצעו ביחס לצילומים פעולות מהסוג כאמור.


הליך הגשת הצילומים:


הגשת הצילומים תתבצע, כאמור לעיל, באמצעות דואר אלקטרוני. לא יתקבלו צילומים, אשר יימסרו באמצעות דואר ו/או במסירה אישית. יש לשלוח קובץ דוגמה תחילה.

על גודל קובץ הצילום להיות גדול מ-500 KB וקטן מ-2,000 KB. צילומים ברזולוציה גבוהה ישלחו רק  לאחר שהתמונה תיבחר.
 

שופטים:
צוות השופטים יורכב מצוות אשר יורכב ע"י מנהל  אתר האינטרנט Risonet.com . מארגני התחרות אינם מחויבים להסביר את הסיבה או הסיבות מדוע צילומים של משתתף מסוים לא זכו בפרס, וכל החלטה כאמור תהא לפי שיקול דעתם המקצועי של צוות השופטים, ומבלי שלמי ממשתתפי התחרות תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה.

 

זכויות יוצרים:

אתר האינטרנט Risonet.com שומר את הזכות לפרסם את הצילומים המוגשים לתחרות בפרסומים הקשורים לתחרות בדפוס ו/או ברשת האינטרנט, וכן גם בפרסומים, אתרים, מאמרים או פעילויות אחרות לקידום התחרות ו/או לשם פרסום פעילויותיו השונים של האתר. כמו כן, צוות האתר יוכל לפרסם את שמם או הזוכים בתחרות, וזאת בהיקף לפי שיקול דעתן הבלעדי.

זכויות היוצרים הבלעדיות בצילומים תישארנה של המצלם, בכפוף לזכויות אתר האינטרנט לביצוע הפרסומים כאמור לעיל.

המשתתפים בתחרות לא יקבלו תשלום על הצגת עבודותיהם במסגרת התחרות ו/או בקשר עם ביצוע פרסומי אתר האינטרנט Risonet.com כמתואר לעיל, וזאת מלבד הפרסים שיזכו בהם.

אתר האינטרנט Risonet.com ובית העסק "ריקושט-קניון הזהב" לא יהיו אחראים לכל הפרת דיני זכויות יוצרים ו/או לפגיעה במוניטין של אדם הנגרם בשל ו/או כתוצאה מהעבודות שהוגשו.

ככל שתעלה טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי אתר האינטרנט Risonet.com ובית העסק "ריקושט-קניון הזהב" בקשר לצילום כלשהו, יהא מגיש הצילומים אחראי למלוא הנזקים וההוצאות והנזקים וההפסדים, אשר ייגרמו לאתר האינטרנט Risonet.com ובית העסק "ריקושט-קניון הזהב" כתוצאה מכך, והוא יהא אחראי להגן על אתר האינטרנט Risonet.com ובית העסק "ריקושט-קניון הזהב" במסגרת הליכים משפטיים כאמור ולפצות ו/או לשפות את אתר האינטרנט Risonet.com ובית העסק "ריקושט-קניון הזהב" (לפי מקרה) בקשר לעניינים כמפורט במסגרת פסקה זו לעיל.

הגשה של צילום כלשהו לתחרות משמעה קבלת כל התנאים המפורטים לעיל, ולמשתתף לא תהא כל טענה ו/או דרישה בקשר לאי ידיעת התנאים דלעיל ו/או בקשר לאי הבנתם ו/או בקשר לאי קבלת תנאי כלשהו.

על החתום:

אבי קקון
מנהל האתר
0546665993
אימייל:  [email protected]  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה