כדורי הויאגרה גילו: הבעל בן 60 בוגד



הכל החל כאשר האישה גילתה באחת המגירות בבית כדורי ויאגרה. למיטב ידיעתה, בעלה לא השתמש בכדורים והיא החליטה לשכור חוקר פרטי לפני שהיא מעמתת אותו עם הממצאים.

גננת מראשון לציון לא האמינה למראה עיניה. חוקר פרטי ששכרה גילה כי בעלה בוגד בה עם אישה אחרת, שבעבר עבדה עימה באותו גן. כשחשפה את הדברים בפניו הודה הבעל בניהול רומן, וכעת מנסים ילדיהם לשכנע את הזוג, בשנות ה־60 לחייו, להישאר יחד.

הכל החל כאשר האישה גילתה באחת המגירות בבית כדורי ויאגרה. למיטב ידיעתה, בעלה לא השתמש בכדורים והיא החליטה לשכור חוקר פרטי לפני שהיא מעמתת אותו עם הממצאים. "אני יכול להגיד שברוב המקרים, כשאישה מגיעה אליי, והיא חושדת שבעלה בוגד בה - היא צודקת", אומר מרקוס סיפוקובס, ממשרד החקירות 'מציאות חקירות'.

במשרד החלו לבלוש אחר הבעל והבחינו כי הוא נוהג לפקוד מועדון חשפניות באופן קבוע. "נכנסנו לתוך המועדון וגילינו שהוא די מוכר שם. הבנות היו מגיעות אליו, מלטפות אותו וגם קוראות לו בשמו", מספר סיפוקובס. "הוא היה מתיישב, שותה בירה, ארבע בנות רוקדות סביבו ואז הוא היה חוזר הביתה".

הביקורים התכופים במועדון החשפנות לא הסבירו את השימוש בכדורי הוויאגרה, ולכן ביקש מרקוס מהאשה להמשיך את החקירה. האינטואיציות שלו לא הטעו אותו. "משהו לא הסתדר לי, ויאגרה לוקחים כשהולכים לשכב עם מישהי, לא כשהולכים למועדון חשפנות. המשכנו במעקבים ובסוף תפסנו אותו עם אישה כבת שישים בערך, גם היא נשואה", הוא מגלה. סיפוקובס והצוות שלו תיעדו את היחסים בין השניים וכשהציגו אותם בפני האישה, פניה החווירו. "מסתבר שהיא מכירה אותה. האישה הנבגדת הייתה פעם גננת בגן ילדים, והמאהבת גם כן, כנראה כך הם הכירו".

כשהאישה אימתה את בעלה עם הפרטים הוא הודה שהוא מנהל רומן מזה כמה שנים עם האישה. כרגע ילדיהם לוחצים על הוריהם שינסו לעבוד על הדברים ולהישאר ביחד.

קרדיט : אביגיל קדם MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה