שבוע הגאדג'טים יוצא לדרך



חברת אלי מערכות החוגגת בימים אלו 20 שנה להיווסדה ומשיקה את "שבוע הגאדג'טים"- בו תציג החברה לעיתונאים, לחובבי הז'אנר וללקוחותיהם הוותיקים את שלל הגאדג'טים ואת מוצרי המיגון והאלקטרוניקה שעלו בחכתם לשנה הקרובה!!

אלי מערכותהינה החברה המובילה והבולטת בתחום התקנות מערכות הרכב. החברה בולטת בשל איכות השירות אשר ניתן ללקוח, ההיצע העשיר של המוצרים המיובאים לארץ ע"י החברה והעונים על צרכיהם של הלקוחות בעלי הצרכים הגבוהים ביותר.

אחת הנקודות החזקות ביותר ברקורד החברה היא היכולת לתת מענה ללקוחות בעלי מכוניות יוקרה בזכות יכולת העמידה שלהם ברמת הסטנדרטים הבינלאומית.

בעלי החברה, אליהו בקל, בנה את חברתו מתוך אהבה וידע מעמיק בכל הנושא של קדמה טכנולוגית בתחום הסאונד ומתוך הבנה שקיים מגזר שלם של לקוחות אשר מייחסים חשיבות רבה לחוויית המוסיקה ברכבם.

אליהו בקל :" שנים רבות ניסינו להביא משהו חדיש ולעמוד בצורך של הקהל. אנו מאמינים כי הצרכן הישראלי ראוי לחוות  מוסיקה ומולטימדיה באיכות הגבוהה ביותר. כמדינה שבה בכל בית אב כמות הסמארטפונים עולה על כמות הנפשות  המודעות לקידמה טכנולוגית היא מהגבוהה בעולם ואנו דואגים לספק ללקוחותינו את מיטב התוצרת הטכנולוגית על כל גווניה".

אלי מערכות, רח' הרצל 21, ראשל"צ 039652822


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה