החתן ניהל רומן עם רב הישיבה



לאחר שצעירה חרדית התחתנה עם תלמיד ישיבה, חשד אביה של הכלה בהתנהגות של חתנו. חברת חקירות ששכר גילתה: הבעל הטרי מקיים מערכת יחסים אינטימית עם... רב הישיבה

עשה לך רב: בתחילה הכל היה שמח. צעיר חרדי מהצפון השתדך לצעירה חרדית מראשון לציוןוהשניים החלו את חייהם כזוג לכל דבר. אולם לאחר נישואיהם החל אבי הכלה לחשוד שמשהו אינו כשורה אצל חתנו, ולכן שכר חוקר פרטי שיבלוש אחריו.

למרבה המבוכה, התברר כי הצעיר מנהל רומן חשאי עם לא אחר מאשר הרב שלו, איתו קיים גם התכתבות ענפה בדבר געגועיהם ההדדיים.

הכל החל לפני כשנה. החתן המיועד ביקש מחברו להכיר לו את אחותו, ולאחר כמה מפגשים החליטו השניים להינשא.

במהלך חגיגות "שבע הברכות" (שבוע בו משתתפים החתן והכלה בסעודות שאותן מארגנים חברים ובני משפחה, שבסיומן נערכות שבע ברכות מסורתיות), הבחין אבי הכלה בהתנהגות מוזרה מצד החתן.

"לדבריו, הוא שם לב שהחתן איננו מתקרב או מגלה חיבה יתרה כלפי בתו, כפי שמצופה מחתן חדש וטרי", מספר בעל חברת "צוות חקירות", איציק בן עטר,שנשכר על ידי אבי הכלה. "הנתונים הללו גרמו לאב להתחיל ולחקור, מאחר והוא לא היה שקט לגביו".

לאחר שהסתיימו החגיגות והזוג החל את חייו החדשים, החל האב בחקירה פרטית משלו ולא סיפר על כך לאיש. בתחילה הוא בדק את מעשיו של חתנו הצעיר בישיבה. לדברי בן עטר, החתן טען כי נהג לעיתים להישאר לישון בישיבה, כשהיה מסיים מאוחר את לימודיו. כאשר נכנס האב לישיבה וביקש לדעת היכן חדרו של חתנו הצעיר, ענו לו התלמידים כי הוא אינו נשאר לישון בישיבה, אלא מוזמן להתארח בביתו של הרב המלמד אותם.

האב המשיך לבדוק את הנושא והגיע עד לבית הרב, שם פגש את ילדיו הקטנים שאמרו לו שהם מכירים את הצעיר החרדי, והוא אכן נשאר לישון בבית, ואף יותר מכך, הוא ישן בחדרו של הרב עצמו.

בנקודה זו פנה האב המודאג לחברת החקירות של בן עטר, וצוות החוקרים נכנס לתמונה. "כבר בבוקר הראשון התברר לנו שהם ישנו יחד. לקראת השעה שמונה הם סיפרו למשפחה שהם יוצאים להתפלל שחרית, אך בפועל הם היו נוסעים לחניון סמוך, שם אף אחד לא ראה אותם, והחלו לקיים יחסי מין. רק לאחר שסיימו את העניינים שלהם, הם התפנו ללכת לבית הכנסת לתפילת שחרית", טוען בן עטר.

במהלך החקירה הצליחו החוקרים לשים את ידיהם על התכתבויות שערכו השניים בפייסבוק, שם הם שוחחו בשעות מאוחרות, כאשר תוך זמן קצר השיחה הייתה מקבלת אופי מיני. בין היתר, כתב הצעיר לרב כי הוא "מתגעגע למגע ידיו". בשיחה אחרת השיב לו הרב: "אני אוהב אותך, הלוואי ויכולתי לקחת מסוק ולהיות אצלך תוך חצי שעה".

לאחרונה קיבל האב החרדי את ההוכחות לחשדותיו. כעת הוא צריך להחליט האם לשמור על חיי הנישואים של בתו, שמאז הספיקה להיכנס להריון ולהביא ילד לעולם, או שמא לשבור את הכלים ולהשאיר את בתו גרושה עם ילד, דבר שנחשב לבעייתי בחברה החרדית השמרנית.

קרדיט: אבי איצקוביץ'  mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה