"יס פלאנט"-ראשון לציון, היום הפתיחה הרישמית !



קבוצת תיאטראות ישראל, מפעילת "יס פלאנט" ורשת רב-חן – תחנוך היום (חמישי 19/7) בראשון לציון את "יס פלאנט ראשון", קומפלקס הקולנוע הגדול בישראל, שכולל 26 אולמות.

במתחם החדש הושקעו מעל ל 200 מיליון שקל והוא משתרע על 30 דונם במערב ראשון לציון. בקומפלקס 4 אולמות VIP, אולם IMAX הדיגיטלי - הראשון בארץ, אולם DX4לסרטים בארבעה מימדים - עם אפקטים של כיסאות זזים, רוח, מים ועוד - הוא הראשון מסוגו באירופה ובאמריקה. בקומפלקס גם 2 אולמות אירועים ומאות מסכי פלזמה.

 

אומר אילן שור, מנהל הטכני של הקבוצה: "כמו בכל בתי הקולנוע שהקמנו בארץ ובעולם - והם מסתכמים ב-927 מסכים, התקנו גם בקומפלקס בראשון לציון את הציוד הטוב ביותר. לא התפשרנו לא במקרנים, לא באיכות הסאונד, ולא במושבי הצופים".

בנייתו של יס פלאנט ראשון לציון, המשתרע על שטח של כ-30 דונם וממוקם במערב ראשון לציון בצמוד לסופרלנד, נמשכה כשנה וחצי. הקומפלקס יכלול בנוסף לבתי הקולנוע גם שטחי הסעדה וכ-2,000 מקומות חניה וכן 2 אולמות לאירועים ולכנסים.

כל שטחי ההסעדה במתחם, המשתרעים על שטח של 3000 מ"ר, הושכרו לרשתות שונות במחירים הנעים סביב 250-500 שקל למ"ר. בין השוכרים: גלידריית אייסברג, מקדונלדס, וקפה גרג.

מוקי גרידינגר, מנכ"ל יס פלאנט, מדגיש שמדובר במתחם קולנוע ובילוי יוצא דופן מסוגו בישראל, שמשלב קשת רחבה של אפשרויות בילוי והסעדה בסטנדרטים שטרם נראו בארץ. "לראשונה אנו מביאים לקהל את חוויית הצפייה הכוללת הטובה בישראל, ומסעדות בקשת רחבה של טעמים", הוא אומר.

קבוצת תיאטראות ישראל, מפעילת יס פלאנט ורשת רב-חן, היא מפעילת הקולנוע הוותיקה והגדולה בישראל משנת 1930. בשנת 1982 פתחה את "רב הקולנוע" הראשון בישראל – רב חן דיזינגוף תל אביב – שהוביל את מהפכת בתי הקולנוע בשנות ה-80 וה-90. כיום מפעילה הקבוצה את הרשת השלישית בגדולה באירופה.

קרדיט:www.av.co.il

קרדיט צילום:dtown.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה