חשדה בבעלה וגילתה שמנהל רומן עם אמא שלה !!!



צעירה שחשדה כי בעלה בוגד בה, גילתה כי בת הזוג החדשה שלו היא לא אחרת מאשר... אמא שלה. "גם לאחר שחשבת שראית כבר הכל - תמיד יהיה משהו שיציב גבול חדש", אומר החוקר הפרטי שחשף את המקרה לתדהמת האישה

באמא שלך: תושבת ראשון לציון, בתחילת שנות השלושים לחייה, חששה שבעלה אינו נאמן לה ועל כן גייסה לעזרתה משרד חקירות פרטי, אשר גילה עבורה את האמת המרה והמפתיעה: בעלה אכן בוגד בה, רק שגם היא לא ציפתה לראות את אמא שלה במיטתו. כעת היא יכולה לפחות להתנחם בכך שבעלה מסתדר היטב עם חמותו.
 
לפני כשלושה חודשים פנתה תושבת העיר למשרד החקירות "צופן שירותי מידע" וסיפרה לבעל המשרד דני גנור כי היא מרגישה שבעלה אינו נאמן לה. לתחושתה, התפתח ביניהם מתח לאחרונה ובן זוגה הביע חוסר עניין לקיים איתה יחסי מין.
 
כשהבינה שעלות ביצוע המעקב אחר בעלה גבוהה, פנתה האישה בתמימות לאמא שלה וביקשה ממנה עזרה במימון החקירה. להפתעתה ניסתה האם נואשות לשכנע אותה לרדת מהסיפור, לבטוח בבעלה ולהפסיק לחשוש. האם תלתה את המקור למצב שנוצר בין בתה לבעלה במתח בעבודה.
 
האישה החליטה שלא לוותר, ובכל זאת נתנה למשרד החקירות אישור לפתוח במעקב אחר בעלה, במטרה להשיג הוכחות שיאששו או יפריכו את תחושתה. במשך שבועיים התחקו חוקרי המשרד אחר הגבר, אך לא מצאו הוכחה חד משמעית לבגידה, מלבד מפגש בודד שקיים עם אישה נאה בבית קפה.
 
שבוע לאחר אותו מפגש הבחינו החוקרים כי הגבר יוצא ממקום עבודתו בראשון לציון, נכנס למכוניתו ואוסף את אותה אישה שעימה נפגש בבית הקפה שבוע קודם לכן. השניים עשו את דרכם לאחד המושבים בדרום הארץ ונכנסו לצימר, שמשכיר חדרים על פי שעה. בעזרת מיכשור מעקב משוכלל הצליחו הפעם החוקרים לצלם תמונות מפלילות, בהן נראים שני הבליינים באקטים מיניים ברורים.
 
החוקרים הזמינו את האישה לצפות בתמונות, ואז נעתקה נשימתם יחד עמה. "כאשר הצגתי בפני הלקוחה את התמונות היא החלה להחליף צבעים, לסבול מקוצר נשימה, וכמעט התעלפה", מספר גנור.
 
"הייתי בדרך להזמין אמבולנס, ורק אחרי דקות ארוכות היא נרגעה, ושיתפה אותנו בסיבה להתקף, ואז הגיע תוירנו להיות מופתעים. מתברר שהאישה עמה בגד הגבר היא לא אחרת מאשר האמא שלה, שניסתה לשכנע אותה שהכל בסדר ושאין סיכוי שבעלה בוגד בה.
 
"אני לא יודע מה היא החליטה לעשות לבסוף, אבל אין ספק שמדובר במקרה שהצליח ללמד גם אותנו, המנוסים והבקיאים במשברים זוגיים, שגם לאחר שחשבת שראית כבר הכל - תמיד יהיה משהו שיציב גבול חדש", סיכם גנור.
 

קרדיט:אבי איצקוביץ' MYNET

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה