כדוריד או מכות עם היד?!



אם לא יובן שזו לא הדרך, עוד נמצא את עצמנו במצב בו דוקרים שחקנים מפסידים שחקנים מנצחים, והודים מפסידים אוהדים מנצחים, ולאן תוביל הדרך?

הקטטה המבישה שבה נראו שחקני כדוריד הפועל ומכבי ראשון לציון לא מוסיפה כבוד, רק לאחרונה דובר רבות על האלימות שמתפשטת ואוכלת כל חלקה טובה, וכבר אנו רואים ניצני אלימות שהגיעו אל תוככי מגרשי הספורט.

בכלל, התמונות הראו מצב עגום של בעיטות ומהלומות לא מקצועיות בעליל, אם זה מה שאתם מסוגלים להראות, עדיף שתראו את הצד החינוכי שבו אתם מובילים ובולטים יותר, מה שראינו רק הוציא אתכם באור שלילי, מביך ואומלל.

ההחלטה בדבר העמדתם לדין של שלושה שחקנים ממכבי ראשל"צ ושישה שחקנים מהפועל ראשל"צ ברוכה, חייבים למגר את האלימות מהמגרשים, גם ההחלטה על ההרחקה של איש העסקים ג'קי בן זקן וממובילי המדיניות של קבוצת מ.ס אשדוד בכדורגל טובה, לא יתכן שהאיש יעשה ככל העולה על רוחו, כאן מדובר בתחום ספורטיבי חינוכי ולא בקומבינה עסקית או שלטונית.

חשוב כי יראה כל אדם ויבחין כל איש כי במקרים כאלו העונשים יהיו כואבים ומבישים, למה היה צריך להראות ביצועי מכות?

לא היה ניתן לפתור את העימות בצורה מכובדת אשר לפעמים תוצאותיו יותר חותכות מסתם הכאה כמו ילדים בגנון?

אם לא יובן שזו לא הדרך, עוד נמצא את עצמנו במצב בו דוקרים שחקנים מפסידים שחקנים מנצחים, והודים מפסידים אוהדים מנצחים, ולאן תוביל הדרך?

העמדתם של השחקנים יוהן רושקה, פיליפ מריאן, אריאל רוזנטל, ערן צרפתי, דדי פרץ, יותם טל, טל הרשקוביץ, טומיסלאב סטויאקוביץ' ועוז חממי תהווה מצבה חייה לכך שאין טעם ועניין להישנות מקרים כאלו.

אם כך קורה במגרש – מה הדין למה שיקרה עם האוהדים מחוצה לו?

יש להעלות על נס את מיגור האלימות במחוזות המייצגים כך שלא תחלחל היא לתוככי אושיות מוסדותינו ואזרחינו, ויפה שעה אחת בטרם!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה