"סקייטפארק" ייחודי מסוגו בארץ בראשון לציון



בעוד חודשיים יחלו העבודות לבניית הפארק שיהווה חלק ממתחם נוער עתידי, אשר יספק פעילויות פנאי אטרקטיביות לנוער לאורך כל שעות היממה.

בעוד חודשיים יחלו העבודות לבניית הפארק שיהווה חלק ממתחם נוער עתידי, אשר יספק פעילויות פנאי אטרקטיביות לנוער לאורך כל שעות היממה. במסגרת ההשקעה בנוער ובמטרה לקדם פרויקטים שיספקו לבני הנוער בעיר תעסוקה אטרקטיבית, ייחודית ואיכותית בכל שעות היממה, תקים העירייה בשדרות תש"ח, על שטח של 1,600 מ"ר, את מתחם ה"סקייטפארק" לחובבי הסקייטבורד ו...הרולר-בליידס. הפארק, ייחודי מסוגו בארץ, יהווה חלק ממתחם נוער עתידי, שיספק פעילויות פנאי אטרקטיביות וחיוביות לנוער לאורך כל שעות היממה.

מדובר ביוזמה משותפת של ראש העירייה דב צור וחבר המועצה, מחזיק תיק הנוער והצעירים דורון אוזן, להקים מרכז נוער וצעירים בשילוב "סקייטפארק" לטובת כלל הנוער והצעירים בראשון לציון. בעוד כחודשיים תתחיל החברה הכלכלית ראשון לציון את עבודות הבנייה של מתחם ה"סקייטפארק" שיהווה חלק ממתחם הנוער.



נוסף ל"סקייטפארק" ייבנה במקום מבנה מרכז הנוער והצעירים שיתפרש על שטח של 1500 מ"ר, ב-2 קומות. כאשר בקומה העליונה ישוכן אגף הנוער והצעירים. המתחם כולו נמצא בימים אלו בשלבי תכנון בהובלת אגף הנוער והצעירים, אך בחברה הכלכלית מבהירים כי ה"סקייטפארק" צפוי להקדים את המרכז ולהיפתח בעוד כעשרה חודשים.

ראש העירייה, דב צור, אמר, כי "המדיניות שלנו ברורה: אנחנו רוצים לספק לבני הנוער תעסוקה חיובית. אנחנו רוצים ליצור עבורם מקום שיהיה זמין, נגיש ובטוח, שיספק פעילויות אטרקטיביות ומהנות גם בשעות הקטנות של הלילה. אמרתי כבר בתחילת כהונתי, שאני מעדיף לשים את הכסף על יצירת אלטרנטיבה לבני הנוער, מאשר על עוד שוטר או פקח בפינת הרחוב. הקמת ה"סקייטפארק" ומרכזי הנוער היא ביטוי למדיניות הזו, ואנו נמשיך להשקיע בהקמת מרכזי נוער בשכונות, בתנועות הנוער ובנוער בכלל".

דורון אוזן, מחזיק תיק הנוער והצעירים: "מדובר בהגשמת חלום. זהו אחד הדברים החשובים והחדשים שאנו מביאים לעיר. מדובר במרכז גדול לנוער וצעירים עם אמפי להופעות, במה לבני נוער, פעילות ענפה תרבותית ואיכותית לצעירים בראשון לציון. תושבי ראשון לציון יכולים להתגאות בפרויקט זה ובהשקעה של ראש העירייה דב צור למען הנוער והצעירים בעיר".

יו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית, יוסי שניר אומר כי "מדובר במתחם יפה, ייחודי ויחיד מסוגו בעיר ולהערכתנו המקום עתיד למשוך אליו בני נוער רבים. בעוד חודשיים יחלו העבודות במקום שצפויות להימשך כשמונה חודשים בסופם יקום הפארק שירכז את פעילות גולשי ה"סקייטבורד" במקום אחד, ראוי ובטיחותי".

ראה/י עוד

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה