"טיב טעם" ראשל"צ מקצה שטח מכירות לרשת גולף



קבוצת גולף שכרה את השטח מטיב טעם לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה ובהקמתו תשקיע כ- 1 מיליון דולר.לקבוצת גולף מתחם של כ- 1000 מ"ר בסניף הדגל בראשון לציון. המתחם יפתח בתחילת חודש אפריל, לקהל הרחב.

רשת טיב טעם, הנמצאת בבעלות איש העסקים חגי שלום, הקצתה  לקבוצת גולף מתחם של כ- 1000 מ"ר בסניף הדגל בראשון לציון. המתחם יפתח בתחילת חודש אפריל, לקהל הרחב.

קבוצת גולף שכרה את השטח מטיב טעם לתקופה של 10 שנים עם אופציה להארכה ובהקמתו תשקיע כ- 1 מיליון דולר.

סניף הדגל של  טיב טעם בראשון לציון מזרח משתרע על שטח של כ- 9,300 מ"ר ומתוכו הקצתה  טיב טעם לטובת מתחם של קבוצת גולף כ- 1000 מ"ר. גולף תפתח קומפלקס של מותגי הבית שלה שימכרו תחת קורת גג אחת (גולף, קול, אנד קו, גולף קידס, פולגת, אינטימה, בלו בירד ועוד).

לדברי יוסי שליו ראש אגף הסחר והשיווק בטיב טעם: "הרשת החליטה להקטין את שטח החנות ולהקצות אותו לגורמים נוספים המושכים לקוחות, ובכך ליהנות מתנועת לקוחות גדולה יותר. עוד מסר שליו כי טיב טעם  הקצתה בנוסף  כ- 300 מ"ר למתחם ג'ימבורי שיוקם ויפעל במקום בנוסף לחנות החשמל הפועלת כבר.

עוד ציין שליו כי, הסניף עבר שינוי והפך להוות סוג של מתחם קניות ובילוי לכל המשפחה, הלקוחות של טיב טעם יוכלו להנות בנוסף למשחקייה, למותגי קבוצת גולף ולטיב טעם גם   מחנות "שופ אין שופ"  של המותג לכלי בית ולמטבח של דומו, הקיים בתוך הסניף.

קרדיט: דן מייזליש allmarketing.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה