בפרנצ'סקה בים - רוקדים על שתי חתונות



כאורחי המקום תוכלו להרגיש טוב עם עצמכם ולבחור מבין מנות כשרות שהוכנו במיוחד לכבוד החג ומצד שני האפשרות ל"חמץ" עומדת בעינה גם בחול המועד כאשר גם מבחר הפסטות, פיצות הבית ולחם הבית על שלל המטבלים והסלטים שאיתו ימשיכו לככב בתפריט.

מסעדת פרנצ'סקה האיטלקיתבחוף הים בראשון לציון מציעה לכם להרוג שתי ציפורים במכה אחת. כאורחי המקום תוכלו להרגיש טוב עם עצמכם ולבחור מבין מנות כשרות שהוכנו במיוחד לכבוד החג ומצד שני האפשרות ל"חמץ" עומדת בעינה גם בחול המועד כאשר גם מבחר הפסטות, פיצות הבית ולחם הבית על שלל המטבלים והסלטים שאיתו ימשיכו לככב בתפריט.

ב 6.4 ערב החג תיפתח המסעדה לארוחת בוקר בלבד בין השעות 9:00-13:00. לאחר מכן, במהלך כל החג וחול המועד המסעדה תהיה פתוחה כרגיל.

בני אשכנזי, שף הבית של מסעדת פפה השכנה, נכנס גם למטבח האיטלקי של פרנצ'סקה ומגיש לכם את הטייק שלו על מנות החג. מבין המנות המיוחדות אפשר לבחור מנות ראשונות כמו קניידלעך מינסטרונה, קציצות פרסה וגבינת עיזים. המנות העיקריות החדשות שנוספו לתפריט והותאמו לרוח החג הן שניצל פרנצ'סקה עם ציפוי מיוחד וכשר וכמו כן פיצה ופסטה פנה כשרות לחג.

בגזרת הקינוחים נכנסו מנות כמו פטיסייר קוקוס, טראפלס שוקולד, ברנדי וקראנץ קפה ממצות שוקולד וגלידת וניל קינמון.

בימי החג מגוון האפשרויות מצטמצם בדרך כלל, אך שנכנסים בשערי פרנצ'סקה לא יכולים שלא למלמל "למה לא כל יום חג", שכן התפריט נשאר בעינו ורק מקבל חיזוקים. ארוחת הבוקר הידועה של המסעדה, דרך נהדרת לפתוח יום של חופש בחול המועד, גם היא נשארת בתפריט ללא שינוי ונותנת אופציה מצוינת לשלב יום של חופש על חוף הים, עם שמש מלטפת וארוחה דשנה.

אז בואו להרוויח מכל העולמות. בואו להתחיל או לסיים יום של חופשה משפחתית, או סתם יום פינוק רומנטי ב אוירה מדהימה, אוכל מצוין - מסעדה ברמה גבוהה עם שירות מהמעלה הראשונה ויחס משגע ללקוח ולרצונותיו - פשוט איטליה במיטבה".

בואו ותהיו הראשונים להגיב בפייג' שלנו ב-facebook  ואנחנו נחכה לכם במסעדה עם המיטב של התוצרת שלנו.

מסעדות  Francheska
הטיילת 17, ראשון לציון
טלפון: 03-9414151 שלוחה 2

קרדיט צילום: עידן גרוס


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה