עוצרים להפסקת האוכל גם בפסח



השאלה "מה נאכל" בהפסקת הצהריים בפסח היא מאוד קריטית, הפיתות נעלמות, המצה מתפוררת ואפילו שוקו ולחמנייה לא ניתן להשיג. אבל יש מי שחושב עלינו ומציע פתרון יפה לארוחת הצהריים הטעימה ואף גורמה ב"הפסקת אוכל".

השאלה "מה נאכל" בהפסקת הצהריים בפסח היא מאוד קריטית, הפיתות נעלמות, המצה מתפוררת ואפילו שוקו ולחמנייה לא ניתן להשיג. אבל יש מי שחושב עלינו ומציע פתרון יפה לארוחת הצהריים הטעימה ואף גורמה ב"הפסקת אוכל".בעלי סנדוויצ'יית הבוטיק, אשר נפתחה לא מזמן בלב ליבו הפועם של רחוב רוטשילד, מציעים פתרון לכל תושבי העיר המחפשים מה לאכול בהפסקת האוכל שלהם במהלך חג הפסח.

לחמניות מקמח מצה זוהי לא המצאה חדשה, אלא התוכן עושה את כל ההבדל, הודות לשף חי שוורץ העומד מאחורי התפריט. חי שוורץ, נשיא איגוד השפים הישראלי בדימוס, ועטור המדליות הבינלאומיות. אצלנו ב"הפסקת אוכל", אומרים בעלי המקום, מאמינים בפרטים הקטנים בבסיס הרעיון שלנו עומדים חומרי הגלם המשובחים ביותר והמוצרים הטריים ביותר.

החל מהלחמניות הכשרות לפסח, דרך הממרחים והמטבלים, וכמובן הלב של הכריך והמנה המרכזית, הכל נעשה במקום בכדי להבטיח חוויה מלאה מהפסקת הצהריים... 

בפעם הבאה שהפעמון יצלצל, אתם כבר תדעו לאן ללכת בהפסקת הצהריים...לפרטים נוספים :

הפסקת אוכל, רח' רוטשילד 47 ראשל"צ טל – 03-9585558


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה