אופנה תחתונה-No.​1 " מאתגרים אותך ומוציאים לדרך תחרות פורימית



"No.1 – אופנה תחתונה" מאתגרים אותך ומוציאים לדרך תחרות פורימית - מי שתעלה בעמוד ה-facebook את הפוסט עם הרעיון לתחפושת המקורית ביותר - תזכה במתנה חזייה של המותג ""KRIS בשווי של 200-389 ₪ (בהתאם למידה).

פורים כבר בפתח, חג של שמחה, הנאה, וגם הרבה חושניות…
 

חג הפורים מתקרב וכולנו כבר במתח - למה נתחפש השנה?No.1 מכוונת ומתכוונת להעצים אותך כאישה, דרך התחפושת שלך, לנטוע את שורשי הביטחון העצמי שדרושים לך, וגם לתחפושת שלך. הרי פחות חשובה השאלה מהי התחפושת, אלא איך ומה יצקת לתוכה.
 
תחפושת אף פעם לא הייתה עניין של מה בכך, פורים הוא החג בה' הידיעה של תעוזה וחוצפה ושל אימוץ דמות אחרת לחלוטין ממה שאנחנו באמת.
 
אז נחזור לנשים שבינינו: אם אתן מתלבטות, זהו הזמן בשנה ללכוד את תשומת ליבם של חבריכם, להרשים אותם ולגרום להם להבחין ביופי הרענן שלכן, ולשלב בין תחפושת שתחמיא לכן, שתהיה מצחיקה, וגם אלגנטית.ואין מקום טוב יותר למצוא זאת מאשר "No.1 – אופנה תחתונה". "No.1 – אופנה תחתונה" מאתגרים אותך ומוציאים לדרך תחרות פורימית.בעמוד ה-facebook החדש של החנות מחכים ומצפים לזו שתעלה את הפוסט עם הרעיון לתחפושת המקורית ביותר - הזוכה בתחרות תקבל במתנה חזייה של המותג ""KRIS בשווי של 200-389 ₪ (בהתאם למידה).
 
הזכייה תקבע לפי כמות הלייקים. "No.1 – אופנה תחתונה" - מתמחה בהתאמת לבני נשים תוך מתן יעוץ מקצועי של הדיילות במקום. החנות נמצאת בלב לבה של ראשון לציון והיא מלבישה את בנות העיר מ-1978. בחנות צוות יועצות מקצועיות היודעות בדיוק מה צריכה כל לקוחה.
 
 No.1"- אופנה תחתונה" מציעה את המוצרים של מיטב המותגים:חזיות: טריומף, בוניטה דה מאס, לי קופר, גלית לוי, פלינה(FELINA), בודי פורם, גו אנדר והמותג החדש המיובא בבלעדיות - KRIS (מותג הנותן פתרונות לבעלות חזה גדול מאוד). פיג'מות ובגדי פנאי:  GO UNDER, לי קופר וחברות המתמחות ביצור הלבשת פנאי למידות גדולות...
 
הכתובת: ראשל"צ, רוטשילד 54. טלפון: 03-9502318 כל החידושים, המבצעים והתמונות עכשיו בפייסבוק: נמבר וואן.
 
לפרטים נוספים: ויקטוריה גוטגיטידזה 052-3269521.
 
קרדיט צלם: תמונת יח"צ – אישור פרסום ללא תמורה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה