שיטת נתניהו – משחק גורלי.



ד"ר עוזי ארד, מי שהיה עד לא מזמן ראש המועצה לביטחון לאומי ויועצו הקרוב של ראש הממשלה, טוען כנגד נתניהו דברים חמורים. לדבריו, מדובר בראש ממשלה שאינו יודע או גרוע מכך, אינו מסוגל לקבל החלטות נכונות.

ד"ר עוזי ארד, מי שהיה עד לא מזמן ראש המועצה לביטחון לאומי ויועצו הקרוב של ראש הממשלה, טוען כנגד נתניהו דברים חמורים. לדבריו, מדובר בראש ממשלה שאינו יודע או גרוע מכך, אינו מסוגל לקבל החלטות נכונות. לא שהדברים אמורים להפתיע מאוד ולא שלא נאמרו דברים דומים על ראש ממשלתנו קודם לכן, אלא שהפעם העומד מאחורי הטענות הינו אדם בעל רקורד עשיר בעברו בנוגע לקבלת החלטות גורליות למדינה ואשר זכה לשבחים בתחום זה גם מראש הממשלה עצמו.


נכון, יש מי שיגידו שנקמנות אישית היא העומדת מאחורי דבריו של ארד בעוד הוא נזרק מלשכת נתניהו בחשד להדלפות לתקשורת, ואין לזלזל באפשרות שכזו. אלא שרשימת האנשים שעבדו בקרבתו של ראש הממשלה, גם כאלה מתוך לשכתו ממש, המכוונים כנגדו חיצים דומים לאלה של ד"ר ארד, הולכת ומתארכת. הדברים הנאמרים, מחשידים ומפחידים כאחד. העדויות על התערבותה של שרה נתניהו בנעשה בתוך לשכת ראש הממשלה אינן פוסקות; בליל האינטריגות, הסכסוכים, האשמות ההדדיות, ההדלפות, האיומים וסיפורי הזוועה הפורצים את מעגל הקרובים ביותר של נתניהו – מעלים את התחושה הכבדה שבלשכת הבלהות של ביבי, אין מפקד. כן יש בלשכה זו רוח תעתועים רעה הבוחשת ורוקחת שיקויי תרעלה מסוכנים.


אומרים על נתניהו שהוא פוטוגני במראהו ורהוט בדיבורו אבל זווית צילום טובה ודיבור קולח, לא יכולים לכסות על הניהול הלקוי של הלשכה החשובה במדינה ועל כושר המנהיגות הרופף של העומד בראשה. לכן, ולאחר כל כך הרבה גילויים מדאיגים שבאים מלשכת ראש הממשלה, על מבקר המדינה לבדוק את אמיתות האשמות המוטחות כלפי הלשכה שגורל מדינת ישראל נתון בידיה וכלפי העומד בראשה. במיוחד נוכח הידיעות כי לשכה זו מתכננת הרפתקה צבאית מול אירן, שאין לראות בהשלכותיה פחות ממשחק גורלי, עבור כולנו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה