ראשון לציון -המירוץ לאחר הדירה



מיקי וקרולין מאוד בררנים במה שהם מחפשים - 4 חדרים אבל במטראז' של לפחות 120 מטר. חשוב להם להרגיש מרחבים. מתמקדים במערב ראשון לציון...

בני הזוג הטריים, מיקי וקרולין ג'אן אמנם מגיעים ממצב כלכלי טוב, אך הם דורשים להסתדר בכוחות עצמם. לאחר שראו מספר דירות, ניסו להתמקח על הדירה שתכריז על עצמאותם אך לא הצליחו. לבסוף החליטו השניים להקשיב ללב, לא להתפשר על דירות אחרות ולהמשיך לחפש.....

הדיירים

קרולין , 20, ומיקי 27, התחתנו לפני 3 חודשים. הם הכירו בשידוך: מיקי ראה את קרולין בחתונת אחותה, נדלק עליה, וכנהוג בעדה הגרוזינית, שלח את ההורים שלו לבקש את ידה. לה לקח קצת זמן, אבל בסוף היא נעתרה, והשניים נישאו בחתונה מפוארת.

כיום גרים בני הזוג בקומה העליונה בביתה המפואר של אמו של מיקי במערב ראשון לציון. מיקי הוא רואה חשבון בהתמחות וקרולין לומדת משפטים ועובדת אצל אבא שלה ביהלומים.

כסף

מיקי וקרולין ג'אן בהיותם ילדים למשפחות מבוססות, ההון העצמי שלהם הוא 1,200,000 שקלים, והם מתכוונים לקנות דירה ב 1,700,000 ש"ח.
 
מה מחפשים

מיקי וקרולין מאוד בררנים במה שהם מחפשים - 4 חדרים אבל במטראז' של לפחות 120 מטר. חשוב להם להרגיש מרחבים. מתמקדים במערב ראשון לציון, בשכונה טובה, קרוב מאוד להורים של שניהם.

הדירה

הזוג ראה חמש דירות שונות ברחובות ראשון לציון ואור יהודה. לבסוף השניים הגיעו למשרד עורכי הדין עם התלבטות בין שתי דירות - האחת בשכונת פרס נובל במחיר של מיליון שבע מאות ועשרים אלף ש"ח. הדירה השניה בשכונת השקמה שמוצעת במחיר של מיליון שבע מאות ותשעים אלף שקלים. לבסוף, הזוג ניסה להוריד את המחיר של הדירה בשכונת השקמה, אותה מאוד אהבו, אך לא הצליחו להוריד אותה למחיר הריאלי שהם יכולים לעמוד בו. מאחר והם החליטו שהם לא רוצים להתפשר על הלב, החליטו מיקי וקרולין להמשיך לחפש לבד.

קרדיט: שרון גליל | רוצים הביתה | mako.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה