"בנטון" פותחת חנות בקניון הזהב בראשון לציון



החנות החדשה משתרעת על פני 230 מ"ר בחלקו החדש של הקניון, בקומה הראשונה, וממוקמת מול חנות אמריקן איגל שעתידה להיפתח גם כן בקרוב

המותג BENETTON, בבעלותם המשותפת של דובי שניידמן וערן וייזר, נציגי המותג האיטלקי בישראל, פותח בראשון לציון חנות, שתצטרף לחנות הדגל שנפתחה הקיץ בדיזינגוף סנטר בתל אביב. הסכם הכניסה לקניון הזהב בראשון לציון הצטרף להסכמים שנחתמו כבר עם קניון עיר ימים בנתניה והגראנד קניון החדש בבאר שבע.

החנות החדשה משתרעת על פני 230 מ"ר בחלקו החדש של קניון הזהב, בקומה הראשונה וממוקמת מול חנות אמריקן איגל שעתידה להיפתח גם כן בקרוב. החנות תציע פריטי SMART BASIC איכותיים במחירים טובים בתמהיל של 50 אחוז נשים 20 אחוז גברים ו-30 אחוז קידס ובייבי.

לדברי דובי שניידמן וערן וייזר: "החלטנו לפתוח חנות בחלק החדש של קניון הזהב, כיוון שזיהינו פוטנציאל רב בקהל היעד בראשון לציון ובסביבתה, שמכיר, מודע ומעריך את בנטון. כמו כן, הרגשנו כי חלה עלייה משמעותית במודעות למותגים איכותיים מחוץ לת"א. החלק החדש בקניון הזהב מציע למבקרים מגוון רחב של מותגים ובנטון ללא ספק מוכרחה להיות שם. אנחנו מאד אופטימיים לפי נתוני המכירות של BENETTON בישראל. הקהל הישראלי הופתע לגלות את מחירי הפריטים שנחשבים אטרקטיביים במיוחד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה