5 מתכוני בריאות קלים לחיזוק מערכת החיסון



הגוף שלנו מנסה להסתגל לחורף שהגיע במפתיע - ומערכת החיסון זקוקה עכשיו, יותר מתמיד, לחיזוק. קרן בית און, מטפלת ברפואה סינית, ממליצה על ארבעה מאכלים ותה מיוחד שיחזקו אותנו

עד לפני שבוע נלחמנו בחום, ועכשיו החורף, שבא ממש פתאום, מאתגר אותנו. מה קורה לגוף שלנו במצב שכזה? הוא בעיקר מתבלבל ומנסה להתאים את עצמו למתרחש במרחב, ולהזעיק את מערכת החיסון למשמר. אם תשאלו את הסינים, הם בוודאי ימליצו לכם להתמודד עם המצב גם באמצעות המזון וצמחי המרפא הידועים בהשפעתם על גופינו, ובהתאמה גם על מערכת החיסון.

 

להיות מאסטר שף סיני זה לא כל כך מורכב. לפניכם חמישה מתכונים שישפרו את תפקוד גופכם, יחזקו את מערכת החיסון, ויחממו את כל אותם תאים שמשקשקים מקור ונלחמים במחוללי המחלה שמסתובבים במקומות עבודה, בגני ילדים, בקופות החולים ובקניונים המוגפים.

 

1. דייסת קוואקר מתוקה

 

מבשלים קוואקר על בסיס מים (יש להימנע ממוצרי חלב בעונת החורף, מאחר שהאנרגיה שלהם היא קרה ואינה מטיבה עם הגוף בעונה זו). לקראת סוף תהליך הבישול של הדייסה יש להוסיף לבלילה:

תפוחים ירוקים: טעמם של התפוחים הירוקים הוא חמצמץ וצבעם ירוק. אלו משתייכים ליסוד העץ בגוף ועל פי הרפואה הסיניתו, משפיעים ישירות על הכבד. הכבד תפקידו לסייע לסירקולצית האנרגיה בגוף, שמהווה את מערכת ההגנה והחיסון שלנו.

אגוזי מלך: אגוזי המלך (בסינית - Hu-Tao Ren) מזכירים בצורתם את מבנה הכליות, והם אכן מחזקים את תפקודן. הכליות מהוות את בסיס וראשוניות הגוף, וחיזוקן ישפיע ישירות על הגוף כולו. כליות חזקות ומאוזנות יסייעו לגוף לתפקד כהלכה, ויהוו בסיס איתן ומחזק.

קינמון: השפעת הקינמון היא ביכולתו לחמם את הגוף, וליצור תנועתיות של אנרגיה לרקמת העור. רקמת העור היא הרקמה החיצונית שמגנה עלינו, וחשוב שתהיה בה זרימה נאותה של אנרגיה לשם הגנה, ושמירה מפלישה של מחוללי מחלה חיצוניים.

 

קרדיט: קרן בית און


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה