איך יוצאים מהמוסך בשלום



בינינו, כל פעם שצריך לקחת את האוטו למוסך אתם חוששים שהולכים לעבוד עליכם, הנה כמה טיפים טיפים שישפרו את ההרגשה...

הביקור במוסך מלווה תמיד בחשש ואי וודאות, חוסר הידע של רובנו במכונאות גורם למתח וחשדנות כלפי המוסכניק, מרגע האבחון הראשוני ועד להגשת החשבון הסופי.

מוסך המרכז לבטיחות הרכב ברחובות מונה מספר אמצעים שיסייעו לכם לצאת בשלום מטיפול במוסך.

מומלץ לתקן את הרכב רק במוסך מורשה על ידי משרד התחבורה. על תעודת הרישיון להיות גלויה לעין במקום בולט במוסך ובמידה ולא,יש לבקש לראותה, זאת על מנת להיות בטוח, כי רכבך יטופל במקצועיות ובסטנדרטים גבוהים וכי ויש למי לפנות במידה ויתעוררו בעיות. טיפול במוסך שאינו מורשה כחוק עלול לגרום לנזקים לרכב ולהוצאות כספיות כבדות.

 

דאגו לכך שמנהל המוסך או בוחן הרכב ימלאו הזמנת עבודה מפורטת בעת קבלת הרכב לתיקון. ודאו, כי אתם קוראים היטב את הנאמר בהזמנה, כדי למנוע מחלוקות בעת קבלת הרכב בחזרה.

 

בקשו לקבל הצעת מחיר מפורטת על הטיפול. במידה והמחיר נשמע לכם מופרז, מומלץ לברר מחירים מול מוסכים אחרים לפני שאתם מאשרים את ההצעה.

 

עלות הטיפול צריכה לכלול חישוב שעות עבודה + עלות חלקים בתוספת מע"מ כחוק. בכל מקרה שיתברר, כי מחיר התיקון (עבודה וחלפים) יעלה מעל  20% מהמפורט בהזמנת התיקון - על המוסך לקבל מראש את הסכמת הלקוח לביצוע העבודה הנוספת.

 

המוסך, רשאי לדרוש מהלקוח מקדמה על חשבון החלקים והעבודות כתנאי לביצוע העבודה. הלקוח מתחייב לשלם למוסך לפי דרישתו הראשונה ובהתאם לחשבון שיוגש לו, את מחיר התיקונים, חלקי החילוף, חומרים ושירותים אחרים שביצע המוסך.

 

<span style="FONT-SIZE: 10pt;


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה